Cikatti kirjoitti:...mä muistan että edes mun ekassa autossani, mallia -77 Austin ei ollut takavöitä.
Cikatti, nyt jotain rajaa
Cikatti kirjoitti:...mä muistan että edes mun ekassa autossani, mallia -77 Austin ei ollut takavöitä.
'77 vuonna oli varmaan sentään jo pyörä keksitty Austinillakin ja saatu ratit pyöreiksiniko kirjoitti:Cikatti, nyt jotain rajaaCikatti kirjoitti:...mä muistan että edes mun ekassa autossani, mallia -77 Austin ei ollut takavöitä.Oliko tossa Austinissa ees kääntyviä etupyöriä?
Olihan noita vakiona eräissä autoissa jo -74 alkaen. Standardoidut takavöiden kiinnikkeet löytyy kaikista autoista, usein tosin verhoilun alta, vuosimallista -68 alkaen, eli tehdastilauksena tai yleisemmin maahantuojan asentamana on takavyöt todennäköisesti saanut jo silloin. Tuttavien -69 mallisessa Saab 99:ssä oli jo takavyöt uudesta lähtien.Cikatti kirjoitti:Jasu, kuvassasi on SM:n takana turvavyöt![]()
Miten se on mahdollista noin vanhassa vehkeessä kun mä muistan että edes mun ekassa autossani, mallia -77 Austin ei ollut takavöitä. Vai oliko SM jo noin edistyksellinen turvatekniikaltaankin?
Ainakin lantiovyölle pitäisi kiinnikkeet löytyä.citsportsite kirjoitti:Pistin viime kesänä -79 malliseen GS:ääni takaturvavyöt. Tämä oli eka GS vuosimalli, jossa oli takaturvavöiden kiinnikkeet valmiina, -78 mallisessa niitä ei ole. Eli korvakkeita hattuhyllyllä. Siitä en tiedä onko takapenkin alla valmiit kierrereiät vanhemmissakin?
Cikatti kirjoitti:Jasu, kuvassasi on SM:n takana turvavyöt![]()
Miten se on mahdollista noin vanhassa vehkeessä kun mä muistan että edes mun ekassa autossani, mallia -77 Austin ei ollut takavöitä. Vai oliko SM jo noin edistyksellinen turvatekniikaltaankin?