Jeth kirjoitti:
Mulla oli metallinhohtoharmaa 19 GTi GAH-175. Kenellä lie nykyisin, pikkuveli sen muistaakseni Haminan(?) suuntaan kauppasi.
Jeth kirjoitti:
Höh, miksei musta konepelti miellyttäisi? Sehän on ihan komea. Kunhan koko autokin on musta, muuta syytähän konepellin mustuudelle ei voi olla.Jeth kirjoitti:Valkoinen konepeltikin on tallessa, jos tuo ei miellytä.
Siitä oikeasti ulkomailla bongatusta saattaa tulla jossain vaiheessa kuvakin näkyviin.2cvkimmo kirjoitti:...eikä edes HV!
Tulsku kirjoitti:Järjettömän hintaisia ovat Vanit.
citrotar kirjoitti:Tämä tuntuu ihan uskomattomalta, voiko mulla todella olla näin huono tuuri. Eilen löysin jälleen kerran BX:n nettiautosta, juuri soitin siitä ja arvaa mitä... se oli just myyty!!! Nyt menen peiton alle itkemään enkä tule sieltä pois ennen juhannusta! Ja luulen että en enää koskaan halua kuulla puhuttavankaan Bekseistä, ne ei tunnu olevan mua varten! Jollain taitaa tosissaan olla jotain mua vastaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Putkimies22 kirjoitti:Moni meistä haluaisi ostaa muttei aina ole fyrkkaa
RPekka kirjoitti:Putkimies22 kirjoitti:Moni meistä haluaisi ostaa muttei aina ole fyrkkaa
Ai jaa... En tunnista itseäni tästä lainkaan, en.
Putkimies22 kirjoitti:Eikun nyt teet seuraavasti: annat meille patonkilaisille ostoslistan eli License to buy BX-valtakirjan. Speksaat siihen mitä pitää olla ja mitä taas ei saa olla. Sekä tietty max-hinta. Patonkilaisten BX-osaaminne riittänee useimmissa tapauksissa oikean hinta/laatusuhteen arviointiin.
Tämä voisi jopa onnistua. Ja jos oikein hyvin käy niin saat kaksiEi vaan, tuohan on määriteltävissä puhelinsoitolla ennen kauppojen lukkoon lyömistä. Moni meistä haluaisi ostaa muttei aina ole fyrkkaa
No tässähän se beksin löytymättömyyden syy onkin... ootte työ vaan niin ronkeleita otuksiacitrotar kirjoitti:hyväkuntoinen
mieluummin ei van
katsastettu
siisti sisältä
bensakone
manuaalivaihteet
ei harmaa tai valkoinen
miel. 90-luvun malli
ajettu max 250 - 260 t
hinta arvioidaan tapauskohtaisesti
Amppman kirjoitti:Pitäisikö tuota käydä ulkomailla sotkamossaeli voin tietysti ohikulikiessani (ehkä tällä viikolla) käydä noita renkaita potkimassa ja tinkaamassa tuota hintaa jos se rupeaa enemmänkin kiinnostamaan
likn kirjoitti:Meiltäkin tullee (?) keväämmällä myyntiin hieno BX Sport..