Re: Tankkaatko Teboililla?
Lähetetty: 24.06.2026 11:47
95 bensa 140RUB/L, saattaa harmittaa sikäläisellä palkkatasolla. https://x.com/igorsushko/status/2069595986272629073
Venäjällä on ilmeisesti varauduttu hyperinflaatioon, isoja seteleitä on painettuna valtavat määrät varastoon.Xari kirjoitti: 23.06.2026 10:20 Kuinkahan paljon noita putoamisia sattuu jos osa putoaa useammin ja osa ei ylitä mitään uutiskynnystä.
Mut montako Putlerin punaista viivaa tuossa ylitettiin ja Amerikkalaisen risteilyohjuksen käyttö, tuohon on tarvittu lupa aika korkealta, joko Trump sai tarpeekseen kaveristaan? https://x.com/jalle51/status/2069291471841169640
Tähän olisi yhden uutisen mukaan keksitty ratkaisu, alunperin piti lainata lisää rahaa mut lainaajia ei taidettu löytää joten helpommin homma hoituu kun vaan painetaan lisää rahaa, hyperinflaatiota odotellessaVenäjä aikoo kuulemma kasvattaa rajusti sotamenoja, vaikka budjetti on jo nyt alijäämäinen.![]()
Oikeastaan pointti ei ole tuon hinnan kovuus suhteessa ostovoimaan, vaan se, että bensan hinta on tähän asti ollut täydellisesti tabu.Xari kirjoitti: 24.06.2026 11:47 95 bensa 140RUB/L, saattaa harmittaa sikäläisellä palkkatasolla. https://x.com/igorsushko/status/2069595986272629073
Rivikansalaiselle se on haastavaa, äkkiä kun pistää säästöt kiinteään omaisuuteen, ostaa vaikka maata, ai mut kun sitä ei voi ostaa eikä rahojaan saa pankista ihan äkkiä ulos, myöhäistä rypistellä kun on housuissa....missä tuokin maa voisi olla paremmalla johdolla