black_van kirjoitti:Ei pitänyt lukea tätä ketjua ollenkaan mutta kuinkas kävikään....
Olihan dsjekkerin puolelta äärimmäistä sovinistista yleistämistä ja vain oman näkökulmansa puolustamista. Ootko koskaan miettinyt että voit olla väärässäkin jossain asiassa? Kuten tässä? Jos sulla on huonoja kokemuksia naisista niin se ei suinkaan tarkoita että yleisesti näin olisi.
No, kiitos kommentista. Mutta kuule, jos esität väitteen että minä olen väärässä ja sovinistisesti yleistän asioita, etkä voisi sitten kertoa miten se asia oikein on?
Miten siis tämän päivän poika tai nuori mies saa tytön, olettaen että poika on tavallisesta perheestä, tavallisen näköinen tai rumempi, ei rikas, ja supliikki on huono? Ja pyydän, ei vastauksia "kyllä se asia hoituu ihan itsestään, luonto hoitaa", koska tämä ei pidä paikkaansa - tämä selviää tuhansista ja taas tuhansista nykypoikien tunnustuksista Suomessakin, että tyttöä ei kertakaikkiaan saa, vaikka niin haluttaisi. Ei tuo ongelma ole mikään minun keksintöni. Eihän Laasasia ja Roosheja muuten olisi olemassakaan. Tytöt eivät kertakaikkaan tarvi ja halua keskitasoa alempia miehiä, ollenkaan, enää.
Siis jos pelimiesopit / RooshV-Laasanen -akselin tekniikat ovat "vääriä", mikä on oikein?
Minusta kyllä hyviin nettitapoihin kuuluu kertoa oma mielipiteensä asiasta, jos kerran minä olen niinkin väärässä että se pitää noin jyrkästi ilmaista.
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.