Olet oikeassa, että katoa on käynyt ja hyvin selvä yhteys ollut siihen parin viime vuoden aikana, kun tietyt tahot on hakenut elävöitymistä patonkiin! Se ei ole ollut oikein onnistunutta Citroen harrastajien keskuudessa.pvalila kirjoitti:En minä kirjoittanut sinusta. Minä kirjoitin itsestäni ja Xantipasta ja eri mieltä olemisen jalosta taidosta.betaromeo kirjoitti:Missä olen häneltä kieltänyt mielipiteittensä esittämisen, saati mennyt henkilökohtaisuuksiin?pvalila kirjoitti:![]()
Minäkin olen hyvin monista asioista eri mieltä kuin Xantippa, mutta Xantipalla on kuitenkin täysi oikeus omiin mielipiteisiinsä.
Mielipiteensä hän myös ilmaisee hyvin ja perustelee niitä myös. Ja jos olen Xantipan kanssa ollut välillä asioista eri mieltä, niin aina hän on pysynyt kohteliaana.
On ihan ok, jos asiat tappelevat. Mutta ei kiva, jos mennään henkilökohtaisuuksiin ja miehet alkavat tapella.
Ihmisiä tässä kaikki ollaan. Väärässä vähän väliä, ja joskus ihan vahingossa jossain yksittäisessä asiassa ehkä oikeassa.
"TämäKIN ketju pilalla" on kommentti, joka antaa aiheen huolestua siitä, että palsta on taas vaarassa menettää yhden mielenkiintoisen kirjoittajan.
Se olisi menetys.
Xantippa on aivan ilmeisesti henkilö, jonka tietoisuus ei rajoitu automalliin nimeltä Xantia.
Nimimerkki viitannee enemmän samannimiseen pakinoitsijaan kuin Sokrateen vaimoon.
Joitakin menetettyjä en ole lainkaan jäänyt kaipaamaan ja vieläkin olisi varaa menettää joitakin, tämä kuitenkin vain oma mielipiteeni.
Ilokseni kuitenkin huomannut heidän löytäneen uuden alustan, missä vaihtaa mielipiteitä ja keskustelut pysyneet hyvin menemättä henk.kohtaisuuksiin, politiikkaan, tai edes opastamisessa siirtymään eri uutissivustoille.