Cikatti kirjoitti:Nyt Niko painavia perusteluja että miksi moinen pommi pitäs ostaa?
Siks, kun sellasen voi
Cikatti kirjoitti:Nyt Niko painavia perusteluja että miksi moinen pommi pitäs ostaa?
Lemon kirjoitti:Cikatti p**** juttu, mutta oli ihan odotettavissa. Jos joku on joutunut jättämään autonsa pientareelle, se tuntuu olevan signaali siitä, että se on vapaata riistaa ja sille saa tehdä kuka tahansa ihan mitä vaan.
Cikatti kirjoitti:Kaara näytti ihan ok:lta mutta kuis ollakkaan, ojanpuolen ikkunat lyöty linja-autopysäkkimerkillä paskaksi.
Tuo nyt oli viimeinen naula CX:n arkkuun, nyt ainakaan en vaihda pannua. Harmi se vaan silti kun mahdollisuus oli siirtää peli keskivkona mutta meni oma aikataulu mönkään.
Putkimies22 kirjoitti:Mä oon miettiny että miksei joku tosi-tv tee formaattia jossa jätettään kärry tien poskeen ja piilokamera kuvaamaan mitä sille tapahtuu.
Cikatti kirjoitti:ja se kuuluisa sähkökyynärnoja.
Kyllä tästä tulee kivaa

Cikatti kirjoitti:XM:ssä on jotain siedettävän hienostunutta jota en mm ole löytänyt hakemallakaan esim C5:stä vaikka olen työkaverin avulla koittanut löytää "sitä jotain" ykkös ja kakkoskopan kautta jo 1 1/2 vuotta. Olen täysin varma että C5:sta en tule koskaan haluamaan.
Cikatti kirjoitti:Jasu! Asiallinen filkka mutta miksi siinä napiston edessä on joku "tuhkis" eikse siinä pitäs olla numeronäppäimistö...