Hessu kirjoitti:CYC:llä tuo oli vähän reilu 15 euroa purkki ja riittoisuus vaikuttaa todella hyvältä. Sikäli paljon halvempaa kuin joku AG Motonetistä ostettuna. Tämä oli eka kerta kun ko. tököttiä käytän joten kestävyydestä ei vielä ole omakohtaista kokemusta. Ainakin näin vilpoisilla keleillä tuntui ettei vaha meinaa levitä tasaisesti pinnalle ja kiillotus teettää työtä jos vähänkin kerkiää kuivahtamaan pintaan. Olen tuon kuitenkin valmis sietämään jos oikeasti kestää talven yli

Mä menin vipuun, ja ostin muutaman euron kalliimpaa Collinite 915:ttä. Kuulemma tasan samaa tavaraa kuin 476S, mutta mainostetaan enämpi premium-vahana.
Minusta toi oli itsessään erittäin helppotöinen vaha (lämpimässä hallissa seitinohuena kerroksena levitellen), mutta suositellut esivalmistelut kyllä vei aikaa: ensin pesu shampoolla ja kunnon liuottimella (esim. AS40), claybarilla loput p*skat irti, vahaus "tavallisella" vahalla (esim. AG punainen tai Korrek kestovaha), ja sitten vasta Collinite pintaan. Jotkut suosittelevat jopa kahta kerrosta, mutta itse en jaksanut enää tuossa vaiheessa enempää

Vetäsin tota Activan pintaan huhtikuussa, ja vieläkin vesi helmeilee pesun jälkeen melkein kuin vastavahatun auton päällä. Ero pelkällä Korrekilla vahaukseen (samoilla esitöillä) on huima. Ja on todella riittoisaa. Kertavahauksen jälkeen purkista ei näytä kuluneen juuri yhtään

Ja tietty ostin kaksi purkkia, kun kerran halvalla sai. Taitaa olla vahat loppuiäksi

Piti käydä ton vahausoperaation jälkeen nappaamassa pari kuvaakin...