Minulla on paikkaussarja eli kamelinpaskaa. Olen korjannut sillä yhden renkaan, vaan en koettanut koskaan tulosta (sarjan 2 rengasta osoittautuivat susiksi). Kannattaako noin uutta rengasta korjata itse, pitäisi päästä Lahteen Classic motorshow:hun...
Kokemuksia kamelinpaskasta?
Kokemuksia kamelinpaskasta?
Viikon vanhaan suvikumiin on ilmestynyt satiainen (litteäkupukantaruuviihanviralliseltanimeltään).
Minulla on paikkaussarja eli kamelinpaskaa. Olen korjannut sillä yhden renkaan, vaan en koettanut koskaan tulosta (sarjan 2 rengasta osoittautuivat susiksi). Kannattaako noin uutta rengasta korjata itse, pitäisi päästä Lahteen Classic motorshow:hun...

£orenzo Pamfletti
il Artisto rheumatismo, erotomanimo i Darra Catastrofala
Citroen C3, Renault Megane Cabrio, Sunbeam Alpine Series 4 Roadster, AJS 18S, Norton Commando
il Artisto rheumatismo, erotomanimo i Darra Catastrofala
Citroen C3, Renault Megane Cabrio, Sunbeam Alpine Series 4 Roadster, AJS 18S, Norton Commando
Re: Kokemuksia kamelinpaskasta?
£orenzo kirjoitti:Viikon vanhaan suvikumiin on ilmestynyt satiainen (litteäkupukantaruuviihanviralliseltanimeltään).
Minulla on paikkaussarja eli kamelinpaskaa. Olen korjannut sillä yhden renkaan, vaan en koettanut koskaan tulosta (sarjan 2 rengasta osoittautuivat susiksi). Kannattaako noin uutta rengasta korjata itse, pitäisi päästä Lahteen Classic motorshow:hun..
Monet rengasliikkeetkin käyttävät kamelin- tai koiranpaskapaikkoja eli karvamatoja. Olen kuitenkin sitä mieltä että jos rengas liikkeessä paikkauttaa niin ns tossupaikka on ainut hyväksyttävä ratkaisu.
Minä paikkasin BX:n renkaan ruuvinreiän jäljiltä karvamadolla ja hyvin se ilman piti sisällään ja muotonsakin säilytti.
Citroen e-C4, vm 2020.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
- 12Soupapes
Toimii. Olen ajanut useita renkaita loppuun saakka koiranpaskan avustuksella.
Heh, joskus itselle käynyt niin että on tuskastelin pitkään kun huomasin ruuvinkannan renkaassa. Sitten kun ryhdyin paikkausoperaatioon ja nyppäsin ruuvin pois nin se olikin pelkkä kanta
Heh, joskus itselle käynyt niin että on tuskastelin pitkään kun huomasin ruuvinkannan renkaassa. Sitten kun ryhdyin paikkausoperaatioon ja nyppäsin ruuvin pois nin se olikin pelkkä kanta
Arkikäytössä:
XM V6 A Pallas Berline -91
XM TurboD12 A Break -98
Xantia 2.0i aut Break -98
XM V6 A Pallas Berline -91
XM TurboD12 A Break -98
Xantia 2.0i aut Break -98
Kun kerran paskaa jauhetaan, niin tässä vähän lisää. Tunnetaan myös "vaunumiehen paska". Se oli jotain säänkestävää, ruskeata massaa ja hiekalla sirotettua. Käytettiin puurunkoisten junavaunujen vesikattomateriaalina. Siitä ei taida enää olla mitään, edes perimätietoa jäljellä. Kestävää tavaraa kyllä.