Tänään tuli tehtyä kaupat Citroen Xsara Sx 1.6 -04 autosta (ajettu reilu 80tkm) ja eka Citikka Huomenna pitäis saada liikenteeseen. Kysyisin lähinnä huoltovinkkejä, mitä tuolle kannattaa tehdä ja miten
Onnittelut hyvästä merkinvalinnasta , toivotan paljon kilometrejä citikan ratissa....
Googlella löytyi tälläinen taulukko, ei lue mistä autosta kyseinen taulukko on muutakun et on citikasta. ehkä muut osaa kertoa paremmin näistä huoltoväleistä.
Jännä huomata, että aika monet näyttävät aloittelevan Sitikka -taivaltaan Xsaralla. Itse liputan mehujousien puolesta...kun sellaiset kerran saa, niin ei muuta huoli!
Jännä huomata, että aika monet näyttävät aloittelevan Sitikka -taivaltaan Xsaralla. Itse liputan mehujousien puolesta...kun sellaiset kerran saa, niin ei muuta huoli!
Näin se menee, ei tulisi mieleenkään ajaa jollain rautajousisella. Paitsi ehkä jollain "isolla mopolla".
Laura78401 kirjoitti:Jännä huomata, että aika monet näyttävät aloittelevan Sitikka -taivaltaan Xsaralla. Itse liputan mehujousien puolesta...kun sellaiset kerran saa, niin ei muuta huoli!
Laura78401 kirjoitti:Jännä huomata, että aika monet näyttävät aloittelevan Sitikka -taivaltaan Xsaralla. Itse liputan mehujousien puolesta...kun sellaiset kerran saa, niin ei muuta huoli!
Jep, ja hirvittäisi kyllä rautajousisen "jousituksen" huoltokulut. Etenkin kun siitä ei saisi hyvää rahallakaan
Yllättävä tuo Xsara-valinta aloitteluun kuitenkin. Itse olettaisin jonkun varmemman maineessa olevan olevan luontevampi tutustumiskohde (esim. BX tai Xantia).