C5 I 2.2HDi alupaineletku
C5 I 2.2HDi alupaineletku
Minneköhän kuvassa ympyröity alipaineletku menee? Kiertää jarrutehostimen vierestä alaspäin ja tuntuu käsikopelolla menevän isompaan muovikouruun.
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Re: C5 I 2.2HDi alupaineletku
Siitä vain zoomailemaan 

Kävin tuota jo kuikuilemassa mutta en ottanut tolkkua...Jeth kirjoitti:Siitä vain zoomailemaan![]()
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
Taitaa mennä alipaine varaajalle josta tuodaan sitten alipainetta turboa ohjaavalle solenoidille. Tuollainen tosiaan löytyy 2.2L koneisesta muttei 2litraisesta, jossa normi "hukkis" ahdin.
Kaverin 2.2L c5:ssa se varaaja oli jotenkin "rikki" ja jouduttiin lopulta ohittamaan.
Kaverin 2.2L c5:ssa se varaaja oli jotenkin "rikki" ja jouduttiin lopulta ohittamaan.
Mistä näitä kivoja kuvia löytyy....
Tuota olen kaipaillut pitkään.
Olisiko numeroille "selitystekstiä" (komponenttilistaa, osaluetteloa tms.), niin ei tarvitsisi keksiä pyörää uudelleen
Olisiko numeroille "selitystekstiä" (komponenttilistaa, osaluetteloa tms.), niin ei tarvitsisi keksiä pyörää uudelleen
Visko pois omastani olen poistanu kaikki alipaineletkut ja tehnyt uusiksi, nyt menee jarrutehostajalle ja ahtimen ohjaukselle kaikki muut poistettu, ei tartte tapella ikuisten alipaine vuotojen kanssa.
http://service.citroen.com/pages/index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;XM Break kirjoitti:Mistä näitä kivoja kuvia löytyy....
Taitaa olla normi kuolevaiselta pyörä keksitty uudelleen, ennen kuin on Service:n sivuilla..... 
Eihän tuonne tarvitse kuin rekisteröityä onnistunee vähempi lahjaiseltakin kuolevaiselta.XM Break kirjoitti:Taitaa olla normi kuolevaiselta pyörä keksitty uudelleen, ennen kuin on Service:n sivuilla.....