Vai kuoleeko Citroen merkkinä hydrauliikasta luopumisen seurauksena? Häviääkö patonkikin eduskunnan päättämän sitikkaromutustalkoopalkkion myötä? (hitsi, en keksinyt pitempää yhdyssanaa)
Vai pitäisikö minun vain tehdä fiksumpia kysymyksiä
No eiköhän keväällä vilkastu, mutta syytä kuivumiseen varmaan on paljon käyttöautokannan uudistumisessa. Aika moni kurvailee C5:llä joka isoillakin kilometreillä varsin tylsä ja huoleton. Itse en siitä ole hirveästi sellaista glooriaa löytänyt joka suurempaan ylistyslauluun antaisi aihetta mikäli asiaa tarkastelee Opronin maalaamien lasien läpi. On jotenkin nolo, tylsä, liian järkevä ja turhan toimintavarma. Asia muuten, josta ilolla voi sanoa olleensa väärässä on C5:n luotettavuus! Kun Cx:llä muinoin rullaillessa luki ensimmäisiä käyttötestejä C5:stä josta mieleen jäi miljoona tietokonetta, väylät, ihmeelliset sähköviat, jossa autoa piti buuttailla ja ikkunat eli omaa elämäänsä, silloin uhosin sitikoiden sähköliitäntöjen laadun "tuntien", että tuopa se on varsinainen pommi 10v kuluttua käytettyjen markkinoilla! Mutta niin huoleton, että ei siitä sen enempää..Aapeli kirjoitti:Olen huomannut saman. Vetikö kiivas citroen foorumi vs. patonki -keskustelu mehut?! Jospa kevättä kohti mentäessä lämpenisi.
Ei ehdi foorumillekaan kirjoitella, kun Citroën vaan käy ja kukkuuXM-Hannu kirjoitti:Onko tämä jo uusi vähyysennätys vuoden 2009 patonkimuutoksen jälkeen?
Tämmöistä pelkään itse hieman, toisaalta olen pelännyt jo monta vuotta eikä ole kuollutXM-Hannu kirjoitti:Vai kuoleeko Citroen merkkinä hydrauliikasta luopumisen seurauksena
Eikö tämäkin keskustelu selvitä, miksi "patonki" tulee kuihtumaan pois? Yksi haikailee satujen perään ja toinen 13" tuumaisten renkaiden ja loput hyde jousituksen, joka 50v sitten ollut uutta ja ihmeellistä.Xari kirjoitti:Nuoriso mellastaa tuolla (epä)sosiaalisessa mediassa, siellä ne ihmettelee että pitääkö X7 laittaa 19 vai 20 tuuman vanteet, minä olen koittanut opastaa niitä että sen ajomukavuuden saa pilattua ihan vakiorengaskoollakin, ostaa vaan Toyotan tai jonkun saksalaisen
Eikös kaikkien kuvapalvelujen toimintatapa ole sellainen, että lataa ilmaiseksi, jne jne. Sitten kun käyttäjät ovat sinne kaikki kuvansa ladanneet, sitten se muuttuu maksulliseksi.jasu kirjoitti:^ Vaan jotenkin on vähissä into sellaiseen, osaltaan ehkä kuvien tallennuspaikan muutosten ansiosta. Isosti harmittaa, kun käytännössä kaikki aiemmat naputtelut, joissa kuvia oli, on liki mitäänsanomattomia nykyään, iso osa informaatiosta oli kuvissa, jotka ei kikkailematta enää esille tule. Eikä oikein ole mielenkiintoa etsiä kaikkai viittätoistatuhatta kuvaa,
Alkuperäinen Citroen-foorumin perustaja jäi "eläkkeelle" parisen vuotta sitten, kun sitikkaakaan ei enää ollut vuosiin. Eipä kai ollut yhdistymisaikeita, mutta tietysti kaikkea mahdollista spekuloitiin ennen kuin löytyi uusi koti ja ylläpitäjä.Aapeli kirjoitti:Eikös Citroen-foorumia oltu jossain välissä lopettamassa? Jostain ymmärsin, että oli jonkinlaisia yhdistymisaikeita Peugeot-foorumin kanssa.
Tykkään muuten Sitruunapatongin ohella Peugeot-foorumista. Organisointitasoltaan aivan toistensa vastakohtia.