C5 II webaston muutos

Vika vai ominaisuus?
Teme

C5 II webaston muutos

Viesti Kirjoittaja Teme »

Onko kukaan perehtynyt C5II lisälämmitys Webaston sielunelämään? Tarkoitus on muuttaa se esilämmittimeksi.
Polttoainepumppu on autossa olemassa, kiertovesipumppu lisäyksessä. Tarvetta olisi saada tietoa miten ja mistä lämmittimen ohjaus (alle 6 astetta) käynnistyy ja onko mitenkään mahdollista käyttää olemassaolevaa ohjausta sisätilapuhaltimelle. Muuten menne etuvastushommiksi. Etuvastuksen ja pumpun lisäohjaus on kyllä mulle selvää, mutta voisiko käyttää originaaliohjausta. Samaten selvää on läppien ohjauksen muutos.
Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
Teuski
Viesti:

Re: C5 II webaston muutos

Viesti Kirjoittaja Teuski »

Käy tutkimassa siitä Lailasta miten on kytketty, siinä on kellolla webasto ja lämmityslaitteen kytkennät.
BSM:n isoilta liittimiltä oli ainakin haaroitettu weballe johtoja.
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Kaapelimies

Viesti Kirjoittaja Kaapelimies »

Alkuperäinen autolta tuleva komento webastolle on + -ohjattu, eli vaatii kellolta releen. Ainakaan mun webassa ei ollut kellon - -ohjattua pinniä kytketty. Ja tuonhan sitten viisaampi sähkäri osaa laittaa rinnan (diodilla) toimimaan alkuperäisen ohjauksen kanssa, mulla oli yritetty mutta onnistuttu kytkemään niin että jos auto oli ohjannut lämmittimen päälle, niin kun sammutti auton läksi webastolta sähköt naps (ei tehnyt normaalia jäähdytyskäyttöä). Ja jos oli kellolla laitettu webasto pöhisemään, niin auton starttaus sammutti webaston naps. Eipä sitten kovin vähän savuttanutkaan parillakymmenellä ensimmäisellä käytöllä kun purkasin edellisen asentajan viritelmät pois konetilasta ja jätin pelkän kello-ohjauksen. 2.0HDi136 -06 oli tämä kapistus.
2x C5HDi Break, Xantiat Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 2xBX4WD Break,5x2CV. 2xVisa14TRS ym
betaromeo

Viesti Kirjoittaja betaromeo »

Jos mitään apua, niin täällä on Webaston sähkösarja telestart vehkeillä samallaisessa autossa paikallaan ja ollut toimiva, itse Webasto myyty.
BX 19Gti4x4
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX 25 Prestige -84,CX25 Prestige -87,CXTurbo -87 "museo"
DS Pallas-68, DSuper5"Pallas"-74
GSA Spesial-83Aj14tkm"museo"
XM V612V-91, XMV6 12VBreak-96
C5TouringDsl120-10
Jumpy2.0Hdipitkä
Teme

Viesti Kirjoittaja Teme »

betaromeo kirjoitti:Jos mitään apua, niin täällä on Webaston sähkösarja telestart vehkeillä samallaisessa autossa paikallaan ja ollut toimiva, itse Webasto myyty.
Kiitos tarjouksesta, mutta kello löytyy ja puhelimesta tehty tekstiviestikäynnistin. Kolmella releellä tuon saa näemmä tehtyä.

http://faq.peugeot505.info/files/29288_ ... 29a_gb.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
Vastaa Viestiin