Sitikkaurpot kokoontumiselle hyvä sauma
-
wanhustiina
Sitikkaurpot kokoontumiselle hyvä sauma
Puolan kokous peruuntui jälleen eli mitään kivaa ei ole tiedossa heinä-elokuun vaihteessa. Joku pöhkö vois käyttää auennutta saumaa Urpojen paikalle kutsumiseen johonkin kivaan paikkaan. Mä tuun, kai.
Re: Sitikkaurpot kokoontumiselle hyvä sauma
Olisiko aivan mahdotonta, että tällä kertaa se pöhkö olisit sinä, joka järjestää? Miksi se aina pitää olla joku muu, ettei vahingossakaan
tarvitse itse nähdä mitään vaivaa?
tarvitse itse nähdä mitään vaivaa?
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
- Kaapelimies
On tässä käyty muutamassakin Wanhustiinan järjestämässä tapahtumassa, että ei se ihan siellä vaan istu ja komentele muita töihin
.
2x C5HDi Break, Xantiat Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 2xBX4WD Break,5x2CV. 2xVisa14TRS ym
No sitten lepo vaan. Wanhustiinalle pahoittelut väärän puun haukkumisesta. Acryn kesäpäivät sentään järjestetään vajaan viikon päästä.Kaapelimies kirjoitti:On tässä käyty muutamassakin Wanhustiinan järjestämässä tapahtumassa, että ei se ihan siellä vaan istu ja komentele muita töihin.
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86