O: C5 Automaatti bensa

Citikat ja osat
xmfani
Viestit: 577
Liittynyt: 01.02.2009 16:57
Paikkakunta: Loimaa

O: C5 Automaatti bensa

Viesti Kirjoittaja xmfani »

Tarve olis automaatille,ei v6 ,mielummin 2.0 bensa
0400842497