Sivu 1/1

Jumpyn puhallin

Lähetetty: 24.06.2026 18:45
Kirjoittaja Fuge
Eli Jumpyn puhallin ei toimi .
Otin puhaltimen kokonaan irti ja siihen menee musta ja punainen johto. Irto akkuun kun kytken nuo siten että musta miinuksen ja punainen plussaan puhallin pyörii. Joku on tehnyt omia virityksiä auton johtoihin ja varmaan nuo puhaltimen kaksi johtoa taitaa olla itse laitettuja. No kuitenkin, puhaltimen luo autossa tulee johto johon tulee virta käynnissä ollessa, kytken siihen punaisen johdon siihen ja huomasin että nyt myös siihen mustaan johtoon tulee virta !
Jos kytken tuon mustan johon tulee virta maahan puhallin käynnistyy. Miten tuo voi tuolloin toimia ?

Re: Jumpyn puhallin

Lähetetty: 24.06.2026 22:11
Kirjoittaja Kaapelimies
Olisko etuvastus miinuksen puolella. Missä se sijaitsee, ei ole mulla tietoa.