Sivu 1/1

Ajovaloumpioiden toleranssit

Lähetetty: 25.06.2026 19:37
Kirjoittaja lucaf
Joo aika kiinnostavaa, että hain romikselta lähes pakasta vedetyt umpiot picassoon, niin eihän konepelti mennyt enää kiinni, kun uudet ovat kait sitten pulskemmat kuin vanhat?! Kiinnityskohdat on niin jämptit että niissä ei ole pelivaraa yhtään ("uudemmat" on Valeon umpiot, ulkonäkö on erilainen, sellaiset pitkittäiset viivat ala- ja yläosassa umpiota).

Ei muutakuin konepellin säätöjä rukkaamaan ja pihdeillä konepellin reunaa taivuttelemaan että umpio ottaisi kipeää mahd. vähän jokaisella konepellin sulkemisella. Voi luoja näitä sulavasti muotoiltuja auton neniä.