C5 LDS määrä
C5 LDS määrä
Vai oliko se LSD
No kuitenkin, paljonko sitä pitää olla pöntössä, kun auto normaalikorkeudella? Ei muuta, mutta kun auton laittaa kylmänä käyntiin kuuluu kuin pumppu ottas ilmaa välillä.
Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
- Kpt. Hans Sauber
Re: C5 LDS määrä
Oldis kirjoitti:Vai oliko se LSDNo kuitenkin, paljonko sitä pitää olla pöntössä, kun auto normaalikorkeudella? Ei muuta, mutta kun auton laittaa kylmänä käyntiin kuuluu kuin pumppu ottas ilmaa välillä.
Niin mikä pumppu ottaa ilmaa? Sähköllähän se hydrauliikkapumppu pyörii, eli ei riipu koneen käynnistä...
-
kariseija11
Moi! Mikähän mahtaa olla auton vuosimalli ja jousitustyyppi? LDS-nesteen määrä mitataan auton ollessa alimmassa ns. lepoasennossa. Omassani on plussaton jousitus, neljällä jousipallolla, 2001 mallinen ja siinä oikea nestetaso on säiliön sisällä olevan sihdin alareunassa.
Onhan ykköskoppasessa ohj.tehostajan pumppu joka pyörii remelillä. 
C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82 Peugeot Satelis 500 -08
Vm 02 Hydractive 3 ja löytyy sport nappi, eli onkohan vielä + perässä.Ohjaustimella on remmikäyttönen pumppu, käytääkö se samaa säiliötä kuin jousitus? En mie ainakaan muuuta pönttöä löydä. Eli jos etenkin rattia kääntäessä kuuluu, sellainen "vihellys" Niin vois kuvitella LDS, n olevan vähissä.
Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
Litran laitoin lisää LDS mömmöä, ei tullut vielä tarpeeksi, no toimii kuitenkin, Harmi kunei ole varoitusysteemiä rakenettu LDS pinnan korkeuden varalta. No ei kai ole niin tärkeää, kun jarrut ei ole samassa.