Olipa todella ala-arvoinen ohjelma, avausjaksoon otettu 4 kylähullua ja yritetty epätoivoisesti tehdä siitä jakso.
Todellinen pettymys. mitä muut olivat mieltä sarjasta?
onneksi sieltä tulee yksi osio myöskin liittyen citroeniin ja citroenismiin
black_van kirjoitti:Oli sitten pakko katsoa kyseisen sarjan aloitusjakso. Ainoa hyvä mitä tuossa sarjassa näin oli juontajien käyttämä C4 Picasso.
Olipa todella ala-arvoinen ohjelma, avausjaksoon otettu 4 kylähullua ja yritetty epätoivoisesti tehdä siitä jakso.
Todellinen pettymys. mitä muut olivat mieltä sarjasta?
onneksi sieltä tulee yksi osio myöskin liittyen citroeniin ja citroenismiin
2cvkimmo kirjoitti:Voiko tähän enää muuta lisätä?
maarit kirjoitti:Tuli katsottua, tuttuja ihmisiä ja paikkoja näkyi.
Kirjoitin joskus jossakin (?) lähettäneeni kutomani Sitikkaviiksisukat Loebille. Hän sai toiset ja Ari sai ensimmäiset.
Lemon kirjoitti:Mikä tää on? Joku tv-ohjelmako? En taida edes muistaa, koska olen viimeksi katsonut telkkaa ja mitä. Onko tää joku autoja käsittelevä ohjelma vai mikä?
maarit kirjoitti:Lemon kirjoitti:Jospa lukisit ketjun avauksen.
quai_de_javel kirjoitti:Linkki Nelosen nettitv:n sivulle: http://nettitv.nelonen.fi/default.asp?v ... &vd=5&cc=1
Lemon kirjoitti:Anteeksi, olen todella pahoillani jos olen toiminut tässä väärin ja loukannut kysymykselläni! Lupaan, etten kysele enää!!!
maarit kirjoitti:Joskus vain tuntuu, että sulta jää paljon lukematta.
Lemon kirjoitti:Lupaan, etten kysele enää!!!

Lemon kirjoitti:Mikä tää on? Joku tv-ohjelmako? En taida edes muistaa, koska olen viimeksi katsonut telkkaa ja mitä. Onko tää joku autoja käsittelevä ohjelma vai mikä?
henkka_1982 kirjoitti:Tän enempää en oo itekkään seurannu, mut eipä näytä kukaan muukaan vastaavan.