Cikatti kirjoitti:
"jo neljättä vuotta ilman suurempia vikoja."
No, mulla on ollut Citikoita 21 vuotta... ja vähän väliä saa kirota sitä että miksi Tojotassa tämä kestää ja Citikassa ei.
4 vuotta ei tunnu missään kun aletaan vertailemaan todellisten rajuja olosuhteita kärsivien osien kestävyyttä. Citroenin alustan osat eivät ole koskaan vakuuttaneet minua.
Tai välttämättä ei pitäs puhua osista vaan niiden suunnittelusta ja mitoituksesta kestämään.
Vain CX:n pyörän laakerit saa kiitosta, ne ovat ylimitoitetut, mahtavaa!
Toisaalta, ajattelumaailmani on Skotlannista tai Laihialta

"mulla on ollut citikoita 21 vuotta"
kaikki ovat olleet surkeita..sul on ollut todella huono tuuri jos kaikki ovat olleet surkeita
toyota kestää?? aikanaan mulla oli bx16 gti -91 ja kaverilla oli toyota corolla hb. kyllä corollas oli paljon enemmän murheita mitä bx:ssä esim: 1.3 kulutti bensaa 10 kaupungissa, beksi vei 7,5-8.0 vaikka tehot olivat eri luokkaa. ruoste oli täysin vallannut corollan. helmat,kyljet,takapenkin pohjalevyssä nyrkin kokoinen reikä. siksi muuten mun peffa kastuskin siinä autossa

citikasta oli vain puskurin kiinnikkeet ruosteessa. yks kerta kun vaihdomme corollaan renkaat meni tunkki pohjasta läpi. kaverilla jäi sormet renkaan ja lokarin väliin. siinä tuli kiire tunkata auto ylös uudestaan ja äkkiä sitten sairaalaan
nykyjään kaverini omistaa renault megane coupen. neljän vuoden aikana suurin remontti on ollut tyhjäkäyntimoottorin uusiminen xsaraan. eli en voi todellakaan haukkua citikan laatua. eikä tolla xsaralla oli ajettu mitään sunnuntai ajoa