Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/2 [ 26 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 19.01.2012 21:13 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2929
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Profiili WWW
Ei Soneralle tarvi jonottaa. Siksi perheen liittymät onkin siellä.



Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 19.01.2012 21:34 
Käyttäjän avatar

Viestit: 874
Paikkakunta: Uusikaupunki
zX-files kirjoitti:
Ei Soneralle tarvi jonottaa. Siksi perheen liittymät onkin siellä.

En tiedä johtuuko sitten perheen puutteesta vai mistä, mutta väittäisin melko varmasti juuri tänään jonottaneeni vajaat 50 minuuttia Soneran asiakaspalveluun. Kauemminkin varmasti olisi saanut jonottaa, mutta sitten loppui kärsivällisyys... Valitettavasti ei ollut myöskään ensimmäinen kerta, ja tuskin viimeinenkään. :evil:

Ja kyllä, Aakku, sain tuossa vähän aikaa sitten sisäpiirin tietoa että Soneralla ilmeisesti ON tuollainen sähköposti: asiakaspalvelu@sonera.fi. Sen kuvan tosin sain, että vastaamisen suhteen tilanne taitaa olla vähän heikko - eli jatkavat puhelinpalvelunsa kunniakkaita perinteitä myös tällä saralla. :lol:

edit: Osoite saatoi myös olla muotoa asiakaspalaute@sonera.fi /.com ?



Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 19.01.2012 22:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2929
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Profiili WWW
Saattaa olla, että Soneralla eri tason asiakkaat saavat eri palvelun. Eli palvelunsa keskittänyt saa nopeaa palvelua etunaan. Mutta kun sille rätinälinjalle filiaaleineen ei pääse läpi milläkään asiakassuhteella niin valinta on keskinkertaisen ja surkean kamalan huonon välillä :oops:



Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 20.01.2012 00:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
zX-files kirjoitti:
Ei Soneralle tarvi jonottaa. Siksi perheen liittymät onkin siellä.
Juu ei tarvi, sitä kun on aivan turha edes yrittää. Katkaisevat automaattisesti jo puolentoista tunnin jonottamisen jälkeen. Tuli varmistettua kahdella peräkkäisellä jonottelulla. Sitten loppui itseltä aika jonotella. Ei ole Soneraakaan enää. Eikä tule ihan äkkiä uudestaan. Niin paljon oli kyllä ongelmia sen firman tuotteiden kanssa.

Kuulemma yrityspuolen asiakaspalvelussa vastataan nopeammin, joten sinne kannattanee soittaa. Tosin palvelun toiminnasta ei ole takeita. Edellisessä työpaikassa oli Soneran liittymät ja jouduttiin "aika monta" kertaa Soneraa pommittamaan, ennen kuin saivat miun liittymään Privatelin kytkettyä päälle. Ei siinä tainnut kyllä mennä kuin pari kuukautta. No, saivat toki kerättyä enemmän rahaa itselleen sinä aikana, eli ihan ymmärrettävää moiselta rahankeruulaitokselta.

Onneksi nykyinen työnantaja on tajunnut hankkia puhelinliittymät toisesta firmasta.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 20.01.2012 00:26 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2929
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Profiili WWW
Valitettavasti työnantaja vaihtoi Soneran DNAhan: katosi monta hyvää palvelua ja nyt kun yritetään haalia takaisin tarvittavia toimintoja, niin saas nähdä paljonko jää "säästöksi" :cry:



Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 20.01.2012 01:39 

Viestit: 265
Paikkakunta: Lapinlahti
Olen jättänyt pari kertaa Soneralle nettiyhteyden pätkimisestä palvelupyynnön Soneran sivujen kautta. Molemmilla kerroilla on viimeistään seuraavana päivänä soittanut asiantunteva heppu takaisin

Ekalla kerralla vika löytyi Soneran puolelta; siellä oli jotakin juntturassa ja yhteys meni aina hetken päästä ummelle. Korjasivat.

Nyt viimeksi on ollut pätkimistä netti-TV:n ja nettiyhteyden kanssa. Tämä vika ei vielä ole selvinnyt.



Ami 6 1962 * 2CV6 Spécial 1986 * Saxo 1.4i SX automatic 2000 * Berlingo 2.0 HDi Spacelight 2002 * C6 3.0 HDi Exclusive 2012
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 20.01.2012 01:56 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Ja kun nyt ihan asiakaspalvelusta on puhe ollut, niin kommentoidaanpa dna:ta. Nimittäin dna:n liittymän hankin muistaakseni 2002 ja luovuin siitä 2011. Sen takia jouduin luopumaan 2011, kun ei jostain syystä enää oikein löytynyt kuuluvuutta sillä alueella, missä paljon liikun. Asiakaspalvelu sillä firmalla pelasi kyllä loistavasti. Kun hankin liittymän, oli GPRS vielä suhteellisen uusi juttu ja siinä oli silloin tällöin ongelmia, joten tuli asiakaspalvelun kanssa oltua tekemisissä useita kertoja. Ikinä ei tarvinut jonottaa, ongelmia käytiin korjaamaan nopeasti ja niitä korjaava henkilö soitti aina takaisin ja varmisti, että toimii. Eipä kovin usein muuten tarvinutkaan asiakaspalvelun kanssa olla tekemisissä, koska laskuissa ei ollut virheitä ja ne tulivat ajallaan. Joskus kyllä soittelivat, kun oli suositeltavaa vaihtaa liittymätyyppiä.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 20.01.2012 09:43 
Dna:n asiakaspalvelu toimii: http://www.iltasanomat.fi/digi/dna-lahe ... ml?ref=rss


   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 20.01.2012 14:13 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4073
Paikkakunta: Eteläkärki
Maaliskuussa 2004 routa rikkoi taloomme tulevan maakaapelin. Soneran vikapalvelu, silloin YIT, veti taloon väliaikaisen johdon naapuritalosta maan pinnalle ja lupasivat tulla elokuuhun mennessä kaivamaan johdon maahan

Elokuussa 2004 soittelin uudestaan, josko meinaavat tehdä johdolle mitään ennen lumien tuloa. Kävivät lokakuussa nostamassa johdon lähipuiden oksille. Varmistivat sentään tien yli menevän osuuden nippusiteillä männynoksaan.

Siihen se sitten jäikin toistuvista yhteydenotoista huolimatta. ADSL alkoi pätkiä 2006 kesällä. Vikailmoituksen seurauksena Relacomin asentaja kävi nostamassa puun oksalta maahan pudonneen johdon pois muurahaispesän sisältä takaisin lepän oksalle..

Muuta ei kuulemma voinut tehdä, kun linjassa ei ollut varsinaista vikaa. Ilmajohdoksi tarkoitettu piuha van ei toimi kunnolla muurahaispesään hautatutuneena.

Löysin lopulta keväällä 2011 Soneran nettisivuilta paikan, jossa saattoi ilmoittaa massa lojuvista johdoista. Ja yllätys yllätys. Elokuussa 2011 kävi asennusfirma vaihtamassa kaapelin lopulta oikeaksi maakaapeliksi ja kaivoivat sen myös maahan.

Linja siis päätyi maahan elokuussa kuten luvattiinkin. Unohtui vaan aentajilta mainita, että kaivinkoneen hakeminen kestää seitsemän vuotta.

Nyt liikkuu bitti taas modeemin mukaan 8070 Mbps., siis kutakuinkin sen, mitä 8-megaisessa pitäisikin. 24-megaista liittymää ei meille saa, koska linja on muuten liian pitkä.

Nyt odotankin enää, että Karjaan puhelin saa vedettyä sen 100-megan valokuitunsa Hankoon asti.



"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 30.01.2012 13:29 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7815
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Eipä ole kuulunut tota aloitusviestissä mainittua puhelinta vieläkään. Soittelin äsken DNA:lle ja selitys oli, että halutun väristä puhelinta ei ole varastossa. Ei multa koskaan ole kyllä kysytty minkä värisen haluaisin :D No, nyt lähti harmaa tulemaan...



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 30.01.2012 19:43 

Viestit: 909
Parhaiten toimii Oma saunalahti-tyyppinen nettipalvelu, jossa useimmat liittymiin liittyvät asiat voi tehdä itse ja tarvittaessa asiakaspalveluunkin saa yhteyden sitä kautta. Kirjoitetut jutut ja lupaukset jäävät myös talteen päinvastoin kuin puhelinkeskustelut tai Soneran idioottimaisen automaatin kanssa keskustelu.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 30.01.2012 22:50 

Viestit: 832
Paikkakunta: Imatra
Mielenkiinolla odotan mitä tapahtuu helmikuun läkeen, vai tapahtuuko mitään.
silloin on 2 vuotta täynnä sanalahden/elisan sopimusta, 5 mt yhteys 21 euroa/KK
Jus sellainen jossa toinen sim tossa tikussa ja Nopsa liittymä jossain laatikossa, tai missä lie. Ei kuitenkaan käytössä.
Jos hinta nousee tosta niin sitten etsin halvemman. suht hyvin on toiminut, eli sen toiminut mitä nettiä olen tarvinnut.



Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 31.01.2012 08:27 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7815
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Pasis kirjoitti:
Parhaiten toimii Oma saunalahti-tyyppinen nettipalvelu, jossa useimmat liittymiin liittyvät asiat voi tehdä itse ja tarvittaessa asiakaspalveluunkin saa yhteyden sitä kautta. Kirjoitetut jutut ja lupaukset jäävät myös talteen päinvastoin kuin puhelinkeskustelut tai Soneran idioottimaisen automaatin kanssa keskustelu.


Onhan DNA:llakin tollanen palvelu, mutta eipäs siellä onnistunutkaan puhelimen osto liittymätyypin vaihdon yhteydessä...



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/2 [ 26 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: