Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/2 [ 26 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 05.01.2012 13:47 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7815
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Soitin tossa DNA:n asiakaspalveluun kun katsoin netistä, että kannattaisi varmaan muuttaa nykyistä liittymää ja siihen voisi samalla ottaa kylkeen parin euron puhelimen.

Ekan asiakaspalvelijan kanssa homma oli yhtä tuskaa, yritin kysellä todellisia hintoja ja selvittää millaisia tarjoukset oikeasti ovat, mutta ei mennyt jakeluun. Netistä en saanut tilattua niin, että muuttaisin nykyistä liittymää ja ottaisin samalla puhelimen mukaan. Vartin väännön jälkeen myyjä alkoi tivaamaan, että koita nyt jo päättää otatko vai haluatko vielä miettiä minkä puhelimen otan. Puhelin ei ollut pääasia ja siitä mainitsinkin, mutta liittymäsopimusten ja tarjousten koukerot eivät olleet selviä asiakaspalvelijallekaan. Mutta se samsung galaxy olisi kyllä kuulemma tosi hyvä puhelin :D Puhelun aikana sain kyllä selvitettyä itselleni, millaisen paketin haluan, mutta se ei mennyt aspalle jakeluun :)

aspan repliikkejä olivat mm. "näitä euroja on niin vaikea laskea, markoissa olis helpompaa" sekä "oletko jotain muita operaattoreita katsellut vai miksi sua nämä hinnat noin kiinnostaa?"

Tunnin päästä toinen yritys, varmistin vielä ettei kyseessä ollut sama henkilö tällä kertaa. Homma onnistui muuten helposti, mutta kun yritin kysyä että koska liittymätyyppi vaihtuu, oli vastaus, että "sitten kun sim-kortti tulee ja laitat sen siihen puhelimeen".
No, totesin, että mähän jo soitan samasta liittymästä enkä aio mitään sim-kortteja vaihdella. Hetken jahkailun jälkeen mulle ei tietenkään ollut simmiä edes tulossa, koska numero on jo olemassa. Hetken kuluttua taas liittymätyyppi vaihtuisi sitten, kun laitan sim-kortin puhelimeen...

Noh, liittymätyyppiä ei voi laittaa vaihtumaan laskutuskauden vaihtuessa, koska koskaan ei voi tietää milloin se puhelin tulee. Lopulta kuitenkin liittymätyyppi voikin vaihtua saman tien ja siitä tulikin jo tekstiviestit. Hohhoijaa... :D

Näin siis palvellaan asiakasta, joka on vaihtamassa liittymää kalliimpaan ja tekemässä 24kk sopimusta, hohhoijaa...
Voin vain kuvitella millaista tuo olisi jos haluaisinkin vaihtaa halvempaan...



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 05.01.2012 14:00 

Viestit: 1496
Saman operaattorin asiakkaan palvelusta myös toinen hauska esimerkki. Minulla on nyt jokin määräaikainen laajakaistasopimus, johon kuuluu modeemi ja mokkula. Molemmista "maksan" kuukausimaksua 0€. Kysyin asiakaspalvelijalta, että mitä tuolle modeemille ja mokkulalle tapahtuu sopimuksen päätyttyä, koska ne ovat "virallisesti" minulla vuokralla? Että saanko minä ne sitten lopuksi pitää itsellä vai palautanko ne sopimuksen päätyttyä? Vastaus oli jotta: "en minä tiedä". :?

Joskus ovat myös perineet tupla kk-maksuja tai maksattaneet palveluista/tuotteista, joita en ole tilannut. Ne ovat kuitenkin aina puhelinsoitolla selvinneet ja monesti on ihan rahallista hyvitystäkin tullut. Se on kuitenkin johtanut siihen, että aina pitää DNA:n laskut tarkkaan lukea.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 05.01.2012 14:12 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7815
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Lauri kirjoitti:
Joskus ovat myös perineet tupla kk-maksuja tai maksattaneet palveluista/tuotteista, joita en ole tilannut. Ne ovat kuitenkin aina puhelinsoitolla selvinneet ja monesti on ihan rahallista hyvitystäkin tullut. Se on kuitenkin johtanut siihen, että aina pitää DNA:n laskut tarkkaan lukea.


Tuttu juttu, emäntä pähkäilee just että mistä kolmannesta numerosta siltä peritään rahaa puhelimen ja mokkulan lisäksi :)

Yleistä on myös se, että DNA:n laskuissa ei ole kuin 10 päivää maksuaikaa, joskus vähemmänkin.



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 05.01.2012 14:13 

Viestit: 2000
Paikkakunta: JKL
Yhden operaattorin sivuilla oli aikoinaan ohje: "Jos laajakaistayhteys ei toimi, voit tehdä vikailmoituksen osoitteessa http://www.xxxxxxxx.fi" Että sillai :lol:

Eilen illalla katkesi kotona nettiyhteys (langallinen, ei mokkula). Tänään soittelin Soneran PUHEOHJATTUUN asiakaspalveluun. Voi tsiisus mikä keksintö :o Joskus olen päässyt sitä kautta melko helposti läpi, mutta nyt heppu alkoi opastamaan laitteiden kytkennöistä tyyliin "olethan tarkastanut että piuha on seinässä-olethan tarkastanut että toinen pää on modeemissa". Siihen ei tosiaan ole aikaa. Ja aikaa kyllä kuluu, kun protokollan mukaan mennään eteenpäin. (Taitaa siinä tietysti olla viime aikojen myrskyn vaikutusta osa - palvellaan tietysti oikeassa hädässä olevat ensin).

Vaihdettiin muuten Elisan liittymät Saunalahden vastaviin. Saa nähdä, tuleeko oikeasti pienempiä laskuja. Niin ainakin mainostivat :?



"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 05.01.2012 14:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 874
Paikkakunta: Uusikaupunki
C4_robotti kirjoitti:
Tänään soittelin Soneran PUHEOHJATTUUN asiakaspalveluun. Voi tsiisus mikä keksintö :o Joskus olen päässyt sitä kautta melko helposti läpi, mutta nyt heppu alkoi opastamaan laitteiden kytkennöistä tyyliin "olethan tarkastanut että piuha on seinässä-olethan tarkastanut että toinen pää on modeemissa".

Tuo on muuten aivan järkyttävä keksintö. Eikä riitä, että siellä on robotti, mutta sillä pitää vielä olla jonkun ärsyttävän radiojuontajan ääni. :evil:



Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 05.01.2012 14:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 852
Paikkakunta: VT 2

Profiili WWW
Minä päivitin vanhan DNA:n 1 megan nettikaistan liikkuvaksi laajakaistaksi, niin sai vähän lisää nopeutta. Vanhassa nettikaistassa oli soitonsiirto tuleville puheluille eteenpäin toiseen liittymään, mutta vaihdoksen jälkeen kävi ilmi, että tämä ei enää toiminutkaan liikkuvan laajakaistan kanssa, koska kyseiseen numeroon ei enää voinut soittaa ollenkaan.

Soittelin asiakaspalveluun, että milläs konstilla onnistuisin palauttamaan ikiaikaisen puhelinnumeroni soittokelpoiseksi. Ensimmäinen asiakaspalvelija oli sitä mieltä että se ei onnistu enää millään. Toiselle ehdotin, josko voisin vaihtaa kahden DNA-liittymäni numerot päittäin niin, että tuo haluamani puhelinnumero tulisi valvontakameran liittymälle, josta edelleen voi soittaa, ja johon siis voisi ohjelmoida soitonsiirron eteenpäin. Ei kuulemma onnistu liittymänumeroiden vaihto päittäin.

Sitten ehdotin, että voisin vaihtaa palveluntarjoajaa ja viedä vanhan numeroni mukana, koska sen nyt ainakin pitäisi onnistua, jos ei tosiaan muuta vaihtoehtoa ole. Lupasi palata myöhemmin asiaan. Soitti tunnin päästä ja sanoi, että liikkuva laajakaista on mahdollista muuttaa 0,66 euroa kuukaudessa maksavaksi puhelinliittymäksi, jossa on mukana liikkuva laajakaista -lisäominaisuus. Eli 0,66 euron lisähinnalla tuo muljaus sitten lopulta onnistui, kun aikansa malttoi painostaa.

Eikä mennyt 20 vuotta vanha puhelinnumero edelleenkään vaihtoon.



Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 05.01.2012 14:59 

Viestit: 1729
Paikkakunta: Nousiainen
Siitä SONERAn robottiasiakaspalvelusta pääseen "nopeiten" ohi henkilökohtaiselle asiakaspalvelijalle, kun jokaiseen kysymykseen vastaa kröhien tai muuten siansaksaa. Joutuu tosin joku reilu viisi kertaa niin vastailemaan ennenkuin uskoo, mutta sitten on helpompaa ;-)
... minä tässä juuri ihmettelen kun omistuksessani olevassa kännykkäliittymässä oli viime laskulla NUMEROPALVELU puheluiden lasku yhtäkkiä 25 €, vaikka niitä oli vain 3 kpl ja aika 6 min...
Aiemmat laskut syksyltä on samoissa tapauksissa pyörineet siinä 8-10 € tuntumassa. Kappalemäärä ja minuutit ovat vaihdelleet vain vähän.
Halusin sitten tuosta liittymästä puheluerittelyn tilata, niin sehän maksaa 8 € ja pitää vielä allekirjoituksella vahvistaa heille tuo erittelyntilaus ennekuin lähettävät sen erittelyn paperilla... :-o



Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 05.01.2012 20:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1977
Paikkakunta: Espoo
Mulla on ollut DNA-liittymä vuodesta 2001 lähtien ja oli palvelun taso mitä tahansa niin DNA:lla ainakin pääsee erittäin nopeasti ihmisen kanssa kommunikoimaan. Taloyhtiön puolesta on Soneran laajakaista ja joka ikinen kerta, kun olen sinne joutunut soittamaan, on meinannut itku päästä. Heidän filosofiaan kuuluu asenne "asiakas on aina väärässä" ja "meidän palvelut maksaa aina", vaikka joka kerta vika on ollut muualla kuin omissa koneissa...ja sitä jonottamisen ja automaattisen puhelinpalvelun määrää ei voi sanoin kuvailla :D



Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 05.01.2012 20:48 

Viestit: 2699
Akaile kirjoitti:
...Taloyhtiön puolesta on Soneran laajakaista ja joka ikinen kerta, kun olen sinne joutunut soittamaan, on meinannut itku päästä. Heidän filosofiaan kuuluu asenne "asiakas on aina väärässä" ja "meidän palvelut maksaa aina", vaikka joka kerta vika on ollut muualla kuin omissa koneissa...ja sitä jonottamisen ja automaattisen puhelinpalvelun määrää ei voi sanoin kuvailla :D

Oi kuinka tuttua tuo. Meillä ollut 4 Soneran puhelinliittymää ja netti. Ja melkoista 'taistelua' on ollut mm. aikoinaan Soneralta tulevien sähköpostisotkujen selvittäminen. On iso nivaska tallella silloin käydystä kirjeenvaihdosta asian tiimoilta. Usean eri henkilön kanssa asiaa selvitin, kunnes sitten yksi tarttui asiaan ja "Kappas vaan. Meillä näyttää koodaus vaihtuvan, kun painan lähetä." Kyllä moni olisi luovuttanut aikoja ennen.

Puhelinliittymät ovat mennen talven lumia, eikä koskaan enää Soneralta, jos maa ei oikein pahaan vinoon käänny.

Oma lukunsa oli nettiyhteyden irtisanominen. 7 yhteydenottoa eri tavoin. Soneran omilla sivuilla on 65 mutkan takana ikkuna, jossa irtisanomisen voi tehdä. Mutta - asiakkaalle ei jää asiasta mitään kopiota. Ainoastaan LÄHETÄ ja sen jälkeen kiitetään yhteydenotosta. Tottahan otin kopiot siitä mitä olin lähettämässä, kuvan näytöstä, ja kun se kiitos oli näkyvissä samoin kuva siitä. Samalla vielä kalenteri näkyviin, josta myös kellonaika. Mutta laillista kopiota siis ei niistä saanut.

Lähetin myös pari sähköpostia, joista sitten jäi kopiotkin. Kävin Soneran liikkeessä saman asian tiimoilta. "Emme me voi tehdä irtisanomista." "Se pitää hoitaa puhelimella", kertoi ihan ystävällinen myyjä. Hän jopa tarjoutui soittamaan. Mutta ei hänkään saanut yhteyttä, vaikka ooteltiin ja ooteltiin.

Hauska yksityiskohta tuosta keskustelusta myyjän kanssa. Kun kerroin hänelle, että olen tehnyt useamman ilmoituksen Soneran omien sivujen kautta, niin myyjä oli ihmeissään: "Missä siellä sellainen kohta on?"

Ja mitkä hinnat?
Soneran ADSL 2 vuotta yli 1500 €.
Nopeus:
- vastanotto alle 2 Mbps
- lähetys 0,43 Mbps

Nykyinen yhteys sama aika hieman alle 500 €.
Nopeus:
- vastaanotto n. 3-4 kertainen.
- lähetys n. 5-6 kertainen

Lopulta otin yhteyttä maistraattiin ja sitten alkoi tapahtua. Sinnekin olivat pokkana Soneralta kertoneet, ettei heille ole tullut minulta mitään yhteydenottoa.

Siinä tarina lyhykäisyydessään.



Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 05.01.2012 21:28 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1709
Paikkakunta: Kuopio
Tilanne tuskin paranee nykyisestä lähitulevaisuudessa, sillä teleoperaattoreillamme tuntuu olevan pakkomielle siirtää asiakaspalvelunsa Viroon. Tokihan tuolla tempulla jää taas vähän enemmän viivan alle - ainakin väliaikaisesti.



C5 HDi 240 Tourer
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 19.01.2012 20:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 874
Paikkakunta: Uusikaupunki
Onkos kenelläkään kokemusta Soneralle reklamoimisesta? Kova halu olisi päästä määräaikaisesta nettitikkusopimuksesta eroon - toisaalta koska tuote toimii silloin kun planeettojen asento on oikea ja toisaalta koska tarvekin moiselle meni vähän yllättäen ohi. :roll:

Sonerakaupassa olen jo käynyt asiaa ihmettelemässä pariin otteeseen, eivät osanneet/viitsineet/halunneet ottaa huonoon yhteyteen aivan Turun keskusta-alueen tuntumassa mitään kantaa...



Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 19.01.2012 20:18 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Nummela
Elisan kanssa on hommat pelanneet mielestäni varsin hyvin. Vastausajat on kohtuullisia ja asiantuntemus on kohtuullista.
Oli tuo kytkymokkula reilu pari vuotta,nyt kun on kiinteä netti niin en tarvinnut enää mokkulaa,meinasin jo irtisanoa. No joulahjapaketissa pukki toin samsung galaxy s2.sen niinpä soitto asiakaspalveluun ja mokkulan netti simmin muutos kännykkäliittymäksi jossa rajaton datapaketti,puhelun päätyttyä tuli sit tekstari 10min päästä että liittymätyyppi muutettu. Entisen dna.n liittymän sitten suljin. Hommat pelasi elisalla jo mokkula-aikaan ja pelaa nytkin



Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 19.01.2012 20:22 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1180
Onkos Soneralla joku sähköposti, johon voisi kyselyn lähettää?
En löytänyt mistään Soneran sivuilta, enkä jaksa jonottaa ja selvitellä puhelimessa.



Citroën 2CV AZ Berline -56
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 19.01.2012 21:13 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2929
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Profiili WWW
Ei Soneralle tarvi jonottaa. Siksi perheen liittymät onkin siellä.



Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 19.01.2012 21:34 
Käyttäjän avatar

Viestit: 874
Paikkakunta: Uusikaupunki
zX-files kirjoitti:
Ei Soneralle tarvi jonottaa. Siksi perheen liittymät onkin siellä.

En tiedä johtuuko sitten perheen puutteesta vai mistä, mutta väittäisin melko varmasti juuri tänään jonottaneeni vajaat 50 minuuttia Soneran asiakaspalveluun. Kauemminkin varmasti olisi saanut jonottaa, mutta sitten loppui kärsivällisyys... Valitettavasti ei ollut myöskään ensimmäinen kerta, ja tuskin viimeinenkään. :evil:

Ja kyllä, Aakku, sain tuossa vähän aikaa sitten sisäpiirin tietoa että Soneralla ilmeisesti ON tuollainen sähköposti: asiakaspalvelu@sonera.fi. Sen kuvan tosin sain, että vastaamisen suhteen tilanne taitaa olla vähän heikko - eli jatkavat puhelinpalvelunsa kunniakkaita perinteitä myös tällä saralla. :lol:

edit: Osoite saatoi myös olla muotoa asiakaspalaute@sonera.fi /.com ?



Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 19.01.2012 22:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2929
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Profiili WWW
Saattaa olla, että Soneralla eri tason asiakkaat saavat eri palvelun. Eli palvelunsa keskittänyt saa nopeaa palvelua etunaan. Mutta kun sille rätinälinjalle filiaaleineen ei pääse läpi milläkään asiakassuhteella niin valinta on keskinkertaisen ja surkean kamalan huonon välillä :oops:



Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 20.01.2012 00:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
zX-files kirjoitti:
Ei Soneralle tarvi jonottaa. Siksi perheen liittymät onkin siellä.
Juu ei tarvi, sitä kun on aivan turha edes yrittää. Katkaisevat automaattisesti jo puolentoista tunnin jonottamisen jälkeen. Tuli varmistettua kahdella peräkkäisellä jonottelulla. Sitten loppui itseltä aika jonotella. Ei ole Soneraakaan enää. Eikä tule ihan äkkiä uudestaan. Niin paljon oli kyllä ongelmia sen firman tuotteiden kanssa.

Kuulemma yrityspuolen asiakaspalvelussa vastataan nopeammin, joten sinne kannattanee soittaa. Tosin palvelun toiminnasta ei ole takeita. Edellisessä työpaikassa oli Soneran liittymät ja jouduttiin "aika monta" kertaa Soneraa pommittamaan, ennen kuin saivat miun liittymään Privatelin kytkettyä päälle. Ei siinä tainnut kyllä mennä kuin pari kuukautta. No, saivat toki kerättyä enemmän rahaa itselleen sinä aikana, eli ihan ymmärrettävää moiselta rahankeruulaitokselta.

Onneksi nykyinen työnantaja on tajunnut hankkia puhelinliittymät toisesta firmasta.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 20.01.2012 00:26 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2929
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Profiili WWW
Valitettavasti työnantaja vaihtoi Soneran DNAhan: katosi monta hyvää palvelua ja nyt kun yritetään haalia takaisin tarvittavia toimintoja, niin saas nähdä paljonko jää "säästöksi" :cry:



Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 20.01.2012 01:39 

Viestit: 265
Paikkakunta: Lapinlahti
Olen jättänyt pari kertaa Soneralle nettiyhteyden pätkimisestä palvelupyynnön Soneran sivujen kautta. Molemmilla kerroilla on viimeistään seuraavana päivänä soittanut asiantunteva heppu takaisin

Ekalla kerralla vika löytyi Soneran puolelta; siellä oli jotakin juntturassa ja yhteys meni aina hetken päästä ummelle. Korjasivat.

Nyt viimeksi on ollut pätkimistä netti-TV:n ja nettiyhteyden kanssa. Tämä vika ei vielä ole selvinnyt.



Ami 6 1962 * 2CV6 Spécial 1986 * Saxo 1.4i SX automatic 2000 * Berlingo 2.0 HDi Spacelight 2002 * C6 3.0 HDi Exclusive 2012
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 20.01.2012 01:56 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Ja kun nyt ihan asiakaspalvelusta on puhe ollut, niin kommentoidaanpa dna:ta. Nimittäin dna:n liittymän hankin muistaakseni 2002 ja luovuin siitä 2011. Sen takia jouduin luopumaan 2011, kun ei jostain syystä enää oikein löytynyt kuuluvuutta sillä alueella, missä paljon liikun. Asiakaspalvelu sillä firmalla pelasi kyllä loistavasti. Kun hankin liittymän, oli GPRS vielä suhteellisen uusi juttu ja siinä oli silloin tällöin ongelmia, joten tuli asiakaspalvelun kanssa oltua tekemisissä useita kertoja. Ikinä ei tarvinut jonottaa, ongelmia käytiin korjaamaan nopeasti ja niitä korjaava henkilö soitti aina takaisin ja varmisti, että toimii. Eipä kovin usein muuten tarvinutkaan asiakaspalvelun kanssa olla tekemisissä, koska laskuissa ei ollut virheitä ja ne tulivat ajallaan. Joskus kyllä soittelivat, kun oli suositeltavaa vaihtaa liittymätyyppiä.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 20.01.2012 09:43 
Dna:n asiakaspalvelu toimii: http://www.iltasanomat.fi/digi/dna-lahe ... ml?ref=rss


   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 20.01.2012 14:13 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4073
Paikkakunta: Eteläkärki
Maaliskuussa 2004 routa rikkoi taloomme tulevan maakaapelin. Soneran vikapalvelu, silloin YIT, veti taloon väliaikaisen johdon naapuritalosta maan pinnalle ja lupasivat tulla elokuuhun mennessä kaivamaan johdon maahan

Elokuussa 2004 soittelin uudestaan, josko meinaavat tehdä johdolle mitään ennen lumien tuloa. Kävivät lokakuussa nostamassa johdon lähipuiden oksille. Varmistivat sentään tien yli menevän osuuden nippusiteillä männynoksaan.

Siihen se sitten jäikin toistuvista yhteydenotoista huolimatta. ADSL alkoi pätkiä 2006 kesällä. Vikailmoituksen seurauksena Relacomin asentaja kävi nostamassa puun oksalta maahan pudonneen johdon pois muurahaispesän sisältä takaisin lepän oksalle..

Muuta ei kuulemma voinut tehdä, kun linjassa ei ollut varsinaista vikaa. Ilmajohdoksi tarkoitettu piuha van ei toimi kunnolla muurahaispesään hautatutuneena.

Löysin lopulta keväällä 2011 Soneran nettisivuilta paikan, jossa saattoi ilmoittaa massa lojuvista johdoista. Ja yllätys yllätys. Elokuussa 2011 kävi asennusfirma vaihtamassa kaapelin lopulta oikeaksi maakaapeliksi ja kaivoivat sen myös maahan.

Linja siis päätyi maahan elokuussa kuten luvattiinkin. Unohtui vaan aentajilta mainita, että kaivinkoneen hakeminen kestää seitsemän vuotta.

Nyt liikkuu bitti taas modeemin mukaan 8070 Mbps., siis kutakuinkin sen, mitä 8-megaisessa pitäisikin. 24-megaista liittymää ei meille saa, koska linja on muuten liian pitkä.

Nyt odotankin enää, että Karjaan puhelin saa vedettyä sen 100-megan valokuitunsa Hankoon asti.



"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 30.01.2012 13:29 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7815
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Eipä ole kuulunut tota aloitusviestissä mainittua puhelinta vieläkään. Soittelin äsken DNA:lle ja selitys oli, että halutun väristä puhelinta ei ole varastossa. Ei multa koskaan ole kyllä kysytty minkä värisen haluaisin :D No, nyt lähti harmaa tulemaan...



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 30.01.2012 19:43 

Viestit: 909
Parhaiten toimii Oma saunalahti-tyyppinen nettipalvelu, jossa useimmat liittymiin liittyvät asiat voi tehdä itse ja tarvittaessa asiakaspalveluunkin saa yhteyden sitä kautta. Kirjoitetut jutut ja lupaukset jäävät myös talteen päinvastoin kuin puhelinkeskustelut tai Soneran idioottimaisen automaatin kanssa keskustelu.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teleoperaattorien asiakaspalvelut
ViestiLähetetty: 30.01.2012 22:50 

Viestit: 832
Paikkakunta: Imatra
Mielenkiinolla odotan mitä tapahtuu helmikuun läkeen, vai tapahtuuko mitään.
silloin on 2 vuotta täynnä sanalahden/elisan sopimusta, 5 mt yhteys 21 euroa/KK
Jus sellainen jossa toinen sim tossa tikussa ja Nopsa liittymä jossain laatikossa, tai missä lie. Ei kuitenkaan käytössä.
Jos hinta nousee tosta niin sitten etsin halvemman. suht hyvin on toiminut, eli sen toiminut mitä nettiä olen tarvinnut.



Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/2 [ 26 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: