Kaapelimies kirjoitti:
Täähän huutaa johonkin wikiä.. jokainen päivittää varastonsa itse. Vielä parempi olisi jos sinne olisi käyttäjätunnukset että ei irvileuat pääset editoimaan turhuuksia sinne. Toi nettikauppaidea on tuhoon tuomittu, ei kellään ole aikaa alkaa tekemään palkatonta työtä päivittämisen muodossa. Tai ainakaan en itse rupea enkä odota sitä täten keltään muultakaan.
Joopa joo, olen samaa mieltä, ajankäytön suhteen. Jäi kuitenkin vaivaamaan se että kuinka hyvin tunnet, vai etkö usko minun tietävän mistä puhun, kun sanon OpenCart alustaa paremaksi kuin näitä foorumeita tuon toiminan alustaksi.
Ei
MediaWiki,
DokuWiki,
PmWiki eikä
WikkaWiki tee ilmoitusten selaamista yhtään miellyttävämmäksi. Minä ainakin näkisin mielelläni että sivuston ulkoasu, kuvitus, tuotetiedot ja selattavuus on vähintään tämän
http://mystoret.com/kauppa/ tasoista. Ja kun katselee kuinka paljon täälläkin kirjoitelijat käyttävät BB-koodeja en usko että tuo wiki ajastus ottaa tulta.
Ja sitten tämä
"Alusta antaa mahdollisuuden asetella monen tasoisia ryhmiä, Ylläpitäjä, Myyjät ja Asiakkaat, kaikille näille annetaan toimenkuvaan sopivat oikeudet ja hinnoittelu perusteet ostajana."Mihinkä sinä luulet noita käyttäjä ryhmiä tarvittavan, tietysti siihen että ostaja on ostaja ja myyjä on myyjä, ja PÄÄ-pomo pitää kurin ja liittymät kunnossa, katekorioi epäluotettavat myyjät ja iloitukset.
Eli myyjät itse myyvät tuottensa, heille annetaa oikeuksia sen verran että tuo myynti-ilmoituksen saa tehtyä, ylläpitäjä katsoo valvoo ja vastaa siitä että julkaistu ilmoitus on kuvitettu niin kuin on sovittu, ja että käytetään ilmoituksen otsakkeissa oikeita osien nimiä, joka on tärkeää äkkinäiselle osan hakuja tehdessä.
Ylläpitäjä on myös se jonka nimiin tuo pilvipalvelu ostetaan, ja jonka tililtä maksut siirtyy hostaajalle ja jolla on tuo PayPal tili. Hän käyttäköön vapaat resussit kuinka haluaa.
Jos homma menee pälkäsi listaukseksi osista, tuskin noita tulee selailtua. Kuvat ja hyvä kuvat on tärkein,pienin sopiva koko 800 x 600 johon on helppo kamerasta otettu kuva pienetää niin että suhteet eivät muutu.
Nyt sitten hakuseen se joka kykenee OpenCart alustalla olemaan se ylin pomo. minnekkään Hostinger Suomi palvelimelle ei tämmöstä, eikä yleensäkkään mitään PHP -alustalla olevaa liittymään kannata rakennella, vaikka kuinka olis ilmainen. toivottavasti Kaapelimies löytää tästä muutakin kuin kirjotusvirheet.
Nyt sitten ihan asiantuntevaa ritiikkiä miksi ei näin voit tehdä.
Minä arvaan että siltä joku vetäsee esille Osclass alustan, ok se on ihan hyvä, jopa parempi, mutta ainakin minulla on käännöstyöt Osclassin kanssa vielä pahasti kesken, jos ne olisivat olleet tässä ja nyt valmiit olis kiskasut DEMOn pystyyn ja olisitte voineet arvioida sen soveltuvuutta ihan käytännön tasolla. Mutta ehkä sitten myöhemmin.
.