Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C6 Break
ViestiLähetetty: 26.03.2014 22:38 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3465
Paikkakunta: Vallis Gratiae
Tää on varmaan nähty ennenkin, mutta kerran vielä...


Liitteet:
C6-Break-Normande.JPG
C6-Break-Normande.JPG [ 68.63 KiB | Katsottu 5109 kertaa ]

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C6 Break
ViestiLähetetty: 26.03.2014 22:41 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3465
Paikkakunta: Vallis Gratiae
...ja variaatio:


Liitteet:
c6_break.jpg
c6_break.jpg [ 47.04 KiB | Katsottu 5097 kertaa ]

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C6 Break
ViestiLähetetty: 26.03.2014 22:44 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1293
Paikkakunta: Espoo
Pyöräkotelot ovat hienot, mutta takalasi on väärässä kulmassa, sen pitäisi olla lähes pysty, korkeinaan n. 15 astetta.



"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C6 Break
ViestiLähetetty: 26.03.2014 22:44 

Viestit: 5869
Paikkakunta: Lahti
Upea :D



Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C6 Break
ViestiLähetetty: 26.03.2014 23:08 

Viestit: 42
Mulle kelpaa kumpikin, tosin noin fender skirtsit kuten amerikan poijjaat noita pyöränaukon peltejä nimittävät , tekevät olemuksesta sekä raskaan että arvokkaan. Makuasia. Oisko 3,0 HDI ja kaikki mahdolliset varusteet ,mitä patonki-inssi keksinyt? Automaatti.



Simcasta se alkoi.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C6 Break
ViestiLähetetty: 27.03.2014 00:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Takaklasin kulma on kyllä täysin väärä. Fender skirtsit ehdottomat koska ne vähentää mm ilmanvastusta inasti.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C6 Break
ViestiLähetetty: 27.03.2014 01:35 

Viestit: 287
Shooting breakina voisi olla aika nättti? Vähänkuten Jaguar/Mersun isot farmarit?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C6 Break
ViestiLähetetty: 27.03.2014 07:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7820
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Vähän liian suoraviivaisesti apinoitu CX breakia että näyttäisi realistiselta. Tuntuu, että tuon viivoittimella vedetyn luukun kohdalla on loppunut motivaatio...

kylkilinja saisi laskemisen sijaan nousta takaosastaan xm:n, xantian ja c5 tyyliin... C-pilarista nousisi ja tasaantuisi takavalon yläreunan tasolle...



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 8 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: