Vein tänään valkoisen valas CX:n "parempaan talteen" Kangasalle. Se olis joutunut suoraan paaliin muutoin. CX farkku oli maannut koivun alla liki 2 vuotta edellisellä omistajalla ja uskoin että tämän siirto niiltä sijoilta 130 km pohjoisemmaksi tuskin onnistuu tuon lepäämisjakson jälkeen.
Mutta, "Douvrääni" kuljetti hienosti ja venttiilikoneisto oli todella hiljainen, jopa kuumana. Koneen lämmöt pyöri 83 ja 88 asteen välillä, siis loistavaa ja oli viisi vaihdettakin joissa toimi synkat hemmetin hyvin. Ei kustu öljyä, jäähdytysvettä tai LeHMää mistään.
Olihan Dyyyvrääni motarilla vähän laiska kun piti käskeä rekan ohi... sou not, meni oli upeeta ja douvrän joi hirveän vähän soppaa. Kun pääsin perille oli näky kunnioitettava, vastaanottajan pihassa oli TOINEN valkoinen valas. Valas sai nyt kaverin.
http://s638.photobucket.com/albums/uu10 ... byDick.mp4Kotiintuomisina minulla oli sitten XM TD -97, hienosti toimiva, tomaatilla, ilmastoinnilla, kattoluukulla, peruutustutkalla, cruisella ja takaovien manuaaliveiveillä

(saksalaiset ovat idiootteja, kaikki pitää olla mutta veivit takana). Jaa juu, olihan siinä sekin tyhmä homma että penkeissä oli manuaalisäätö.
On siis aika taas laittaa XM V6 hajoilemaan talvisäilöön ja on taas aika köyhäillä TD:n kanssa. Eli alkaa lumoamisoperaatio XM TD:n katastuskuntoon saattamiseksi koska tarralapuilla tämä yksilö siirtyi etelämmäs. Kiitän vielä myyjää erityisesti mukavasta kauppatilanteesta!!!