Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Urautuneen elon jatko-osa
ViestiLähetetty: 19.08.2010 23:57 
Käyttäjän avatar

Vein tänään valkoisen valas CX:n "parempaan talteen" Kangasalle. Se olis joutunut suoraan paaliin muutoin. CX farkku oli maannut koivun alla liki 2 vuotta edellisellä omistajalla ja uskoin että tämän siirto niiltä sijoilta 130 km pohjoisemmaksi tuskin onnistuu tuon lepäämisjakson jälkeen.
Mutta, "Douvrääni" kuljetti hienosti ja venttiilikoneisto oli todella hiljainen, jopa kuumana. Koneen lämmöt pyöri 83 ja 88 asteen välillä, siis loistavaa ja oli viisi vaihdettakin joissa toimi synkat hemmetin hyvin. Ei kustu öljyä, jäähdytysvettä tai LeHMää mistään.

Olihan Dyyyvrääni motarilla vähän laiska kun piti käskeä rekan ohi... sou not, meni oli upeeta ja douvrän joi hirveän vähän soppaa. Kun pääsin perille oli näky kunnioitettava, vastaanottajan pihassa oli TOINEN valkoinen valas. Valas sai nyt kaverin.

http://s638.photobucket.com/albums/uu10 ... byDick.mp4

Kotiintuomisina minulla oli sitten XM TD -97, hienosti toimiva, tomaatilla, ilmastoinnilla, kattoluukulla, peruutustutkalla, cruisella ja takaovien manuaaliveiveillä :lol: (saksalaiset ovat idiootteja, kaikki pitää olla mutta veivit takana). Jaa juu, olihan siinä sekin tyhmä homma että penkeissä oli manuaalisäätö.
On siis aika taas laittaa XM V6 hajoilemaan talvisäilöön ja on taas aika köyhäillä TD:n kanssa. Eli alkaa lumoamisoperaatio XM TD:n katastuskuntoon saattamiseksi koska tarralapuilla tämä yksilö siirtyi etelämmäs. Kiitän vielä myyjää erityisesti mukavasta kauppatilanteesta!!!

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

Viestin otsikko: Re: Urautuneen elon jatko-osa
ViestiLähetetty: 20.08.2010 00:08 
Käyttäjän avatar

Näin se tavara kiertää, toiset luopuvat XM-kalustosta, jotta voivat taas kerätä CX-kalustoa, ja päinvastoin :lol: .

Mullakin on XM-kaluston osalta plussaa viime vuosina, CX-kaluston suhteen tosin myös plussaa, mutta kohta ehkä yks miinuskin ;) ja ennen talvea toivottavasti pari miinusta lisää.....

Poissa

ViestiLähetetty: 20.08.2010 00:18 
Käyttäjän avatar

Mutkun mäkin haluun mun Cx-kaluston... Eli, odotan sitä perintöä, jostain, ja menen CX-Basikseen, joskus, ja tuon sen naurettavan vähän ajetun Prestigen tai farkun. Ehdin ajaa liian kauan CX:llä, siitä jäi viekkareita. XM on kyllä huippu ajaa mutta jotain siitä puuttuu.

Poissa

ViestiLähetetty: 20.08.2010 00:21 
Käyttäjän avatar

Cikatti kirjoitti:
Mutkun mäkin haluun mun Cx-kaluston... Eli, odotan sitä perintöä, jostain, ja menen CX-Basikseen, joskus, ja tuon sen naurettavan vähän ajetun Prestigen tai farkun. Ehdin ajaa liian kauan CX:llä, siitä jäi viekkareita. XM on kyllä huippu ajaa mutta jotain siitä puuttuu.

Niin tuttua niin tuttua :lol: : Eli molemmat on oltava, ja mieluusti vielä useampi eri versio :P ja Geesujakin on pakko olla . Jooh mä oon ihan pöhkö :D .

Ostin viime kesänä vielä Dyanenkin, ja sätkäkin pitää rakentaa.... :mrgreen: . Jaa niin maastossa ajaminenkin on alkanut kiinnostamaan, eli pitäis ns. proto-Sisu ostaa :lol: tai sit vaikka Zil 131 niitä sais kalkusta halvalla ;) , eli siis ihan hullu mä oon :P .

Poissa

ViestiLähetetty: 20.08.2010 00:30 
Käyttäjän avatar

Proto... Sisu... sounds like kusipää. Otan osaa, tässä ei ole mitään järkeä :lol: Mä onneksi tunnen paljon valkotakkisia ja ne voi hoitaa meitä kohta. Olen koittanut valkotakkisille tyrkyttää Citikoita, ilmaiseksi, olen saanut vastaani vain sanatonta pään pyöritystä, silleen kieltävää kehon ilmaisua vai sanottasko ruumiin ilmaisua :twisted:

Poissa

ViestiLähetetty: 20.08.2010 00:36 
Käyttäjän avatar

Onneksi sisua-harrastajat ovat kaikki ihan oikeita harrastajia, eli on hyvin saman henkistä väke tuokin, kuin innokkaat Citikkaharrastajat, ja aikas moni muuten omaavat Citikankin ;)

Tuli taas kerran se tuttu fiilis, että autoharrastajat on ihan sama väkeä, riippumatta mitä merkkiä ne harrastaa

Poissa

ViestiLähetetty: 20.08.2010 00:43 
Käyttäjän avatar

Vau! Sisu on kyllä sisukkasti tehty ja jos sen harrastajat komppaa Citkikkaa niin se on hienoa!

Tässä vielä pätkä valaan viimeiseltä matkalta, tylsää katsottavaa...

http://s638.photobucket.com/albums/uu10 ... cruise.mp4

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ]