Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ykköskoppanen BX 1,4, mitä tarkistaa ostaessa?
ViestiLähetetty: 28.11.2010 22:31 

Viestit: 983
Paikkakunta: Vihti

Profiili WWW
Harkinnassa ihan harrastekäyttöön ykköskoppainen 1,4 BX, mutta mulle toi 1,4:sen kone on ihan outo ja pari kertaa vaan istunut tuollaisessa bexissä. Onko mitään erokoista mitä pitää huomioida näissä vai mennäänkö perusseteillä tämänkin kanssa? Sen olen ymmärtänyt vuosien saatossa että nämä ensimmäisen sukupolven BX:ät ovat herkempi korroosiolle kuin faceliftatut, mutta mitkä paikat varsinkin tulee tsekata?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Ykköskoppanen BX 1,4, mitä tarkistaa ostaessa?
ViestiLähetetty: 28.11.2010 23:59 
Sanat eivät riitä kertomaan, tuskin niitä tarvitaan... Ota ammatti-ihminen mukaan!


   
 
 Viestin otsikko: Re: Ykköskoppanen BX 1,4, mitä tarkistaa ostaessa?
ViestiLähetetty: 29.11.2010 11:09 
Käyttäjän avatar

Viestit: 871
Paikkakunta: Karkkila

Profiili WWW
Öljynvaihtohistoriasta kannattaa olla kiinnostunut, tuossa Visa-koneisessa Bexissä kun moottoriöljyt pyörivät myös vaihdelootikossa.



Yksipuolaisen ratin takaa,

Visa-mies

visamies.wordpress.com
facebook.com/visamies
youtube.com/visamies
twitter.com/visamies
visamies.galleria.fi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Ykköskoppanen BX 1,4, mitä tarkistaa ostaessa?
ViestiLähetetty: 29.11.2010 13:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2821

Profiili ICQ
Nokka-akselin päälle käy ainakin tuo lyhkänen talviajelu. Tämä lainaus kestotestistä.....
Jos nyt ite meet katsomaan. kontissa rengaskotelot, edessä kanssa noi rengaskotelon saumat....
Apurungon kunto. Noi nyt tässä kaffen äärellä tuli mieleen omilta Beksi ajoilta......


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Ykköskoppanen BX 1,4, mitä tarkistaa ostaessa?
ViestiLähetetty: 29.11.2010 16:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2202
Paikkakunta: Laukaa
vakiolista beksiä tarkastettaessa korin osalta

nokkapellin alta lokasuojien sisäpuoliset saumat
etupyöränkoteloista runkopalkin kiinnitys
etuovien saranat
takaoviaukoista takapyöränkotelon ja pintapellin sauma
alta takaa runkopalkit pohjaanlyöntikumien kohdalta
takakontista pohjapelti pakoputken päältä ja vastaava kohta apumiehen puolelta
etukelkka
pitkät hydrauliuputket
taka-akselisto, putki, kynkät, jarrulevyt
bensatankin täyttöputken lähtö
pakoputki



Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: