|
Kirjoittaja |
Viesti |
xs2jammu
|
Viestin otsikko: Ykköskoppanen BX 1,4, mitä tarkistaa ostaessa? Lähetetty: 28.11.2010 22:31 |
Viestit: 983 Paikkakunta: Vihti
|
Harkinnassa ihan harrastekäyttöön ykköskoppainen 1,4 BX, mutta mulle toi 1,4:sen kone on ihan outo ja pari kertaa vaan istunut tuollaisessa bexissä. Onko mitään erokoista mitä pitää huomioida näissä vai mennäänkö perusseteillä tämänkin kanssa? Sen olen ymmärtänyt vuosien saatossa että nämä ensimmäisen sukupolven BX:ät ovat herkempi korroosiolle kuin faceliftatut, mutta mitkä paikat varsinkin tulee tsekata?
|
|
|
|
 |
Natero
|
Viestin otsikko: Re: Ykköskoppanen BX 1,4, mitä tarkistaa ostaessa? Lähetetty: 28.11.2010 23:59 |
|
Sanat eivät riitä kertomaan, tuskin niitä tarvitaan... Ota ammatti-ihminen mukaan!
|
|
|
|
 |
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: Ykköskoppanen BX 1,4, mitä tarkistaa ostaessa? Lähetetty: 29.11.2010 13:04 |
Viestit: 2821
|
Nokka-akselin päälle käy ainakin tuo lyhkänen talviajelu. Tämä lainaus kestotestistä..... Jos nyt ite meet katsomaan. kontissa rengaskotelot, edessä kanssa noi rengaskotelon saumat.... Apurungon kunto. Noi nyt tässä kaffen äärellä tuli mieleen omilta Beksi ajoilta......
|
|
|
|
 |
eskere
|
Viestin otsikko: Re: Ykköskoppanen BX 1,4, mitä tarkistaa ostaessa? Lähetetty: 29.11.2010 16:30 |
Viestit: 2202 Paikkakunta: Laukaa
|
vakiolista beksiä tarkastettaessa korin osalta
nokkapellin alta lokasuojien sisäpuoliset saumat etupyöränkoteloista runkopalkin kiinnitys etuovien saranat takaoviaukoista takapyöränkotelon ja pintapellin sauma alta takaa runkopalkit pohjaanlyöntikumien kohdalta takakontista pohjapelti pakoputken päältä ja vastaava kohta apumiehen puolelta etukelkka pitkät hydrauliuputket taka-akselisto, putki, kynkät, jarrulevyt bensatankin täyttöputken lähtö pakoputki
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92. Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
|
|
|
|
 |
|
|