Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/2 [ 28 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tubik
ViestiLähetetty: 03.09.2011 10:27 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3465
Paikkakunta: Vallis Gratiae
Tubik herättää sopivasti muistikuvia :D


Liitteet:
tubik_1.jpg
tubik_1.jpg [ 63.26 KiB | Katsottu 13017 kertaa ]
tubik_2.jpg
tubik_2.jpg [ 34.37 KiB | Katsottu 13016 kertaa ]

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 05.09.2011 11:40 

Viestit: 1496
...eikä unelmoinnissa jäädä pelkästään ulkokuoren varaan:

"Parhaitten ajo-ominaisuuksien ja ajomukavuuden varmistamiseksi Tubikissa on Citroënin ainutlaatuinen Hydractive-jousitus"
Lähde täältä:http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=2&news_id=201107221

Minä olin jo luullut, että ovat PSA:lla kuoppaamassa kaasunestejousitusta, mutta kyllä siitä sentään vielä ainakin konsepteissa puhutaan.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 05.09.2011 12:16 

Viestit: 287
Mä luulin jo että tuo olisi ollut jokin Cars 2 autoja ;)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 05.09.2011 16:10 

Viestit: 352
Kaminan piirteet ei mene pois muodista. Näyttää tosi hyvältä.



" Pessimisti on vain huonosti informoitu optimisti"
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 07.09.2011 00:39 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Harmi että tuo laite ei ole totta. Se ei koskaan synny tuotantoon.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 07.09.2011 05:25 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Todellakin, hitonmoinen sääli ettei tuo ole totta, kerrassaan loistava konsepti!!! Citikan nostalgia konseptit on oikeastaan kaikki hienoja, niistä yksikään ei ole tullut tuotantoon. Vitun lampaat, ei rallya(kaikki muut ratsastaa moottoriurheilulla, mutta ei sitikka, yksi surkea yritys ja thats it), ei muotoja, ei uskallusta. Laittasivat vaikka C6 V8 GrandTurismo mallin ulos, niin maailma olis polvillaan ;) Tätähän ei ole edes tarjottu, tajusin eilen kun näin audi a7 viistoperän, ettei citikalla ole nyt kaikki mahdollisuudet käytössä! Joku jarruttelee ihan selkeästi, taitaa olla vähän kartellia ranskanmaalla?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 07.09.2011 06:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Esa66 kirjoitti:
Vitun lampaat, ei rallya(kaikki muut ratsastaa moottoriurheilulla, mutta ei sitikka, yksi surkea yritys ja thats it)
Ja sopii pitääkin moottoriurheilun erillään. Maantiellä/kadulla tarvitaan ihan eri asioita kuin radalla/erikoiskokeella, joten parempi vaan pitää moottoriurheilu erossa sarjatuotantomalleista ainakin imagomielessä. Itsellä ainakin tulee moottoriurheilusta mieleen hyvin nopeasti kovaääniset kivireet, eikä semmoinen olisi miellyttävä arkiajossa, hyvä siis että pidetään poissa mielleyhtymät moisiin.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 07.09.2011 09:05 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7816
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
laakeri kirjoitti:
Esa66 kirjoitti:
Vitun lampaat, ei rallya(kaikki muut ratsastaa moottoriurheilulla, mutta ei sitikka, yksi surkea yritys ja thats it)
Ja sopii pitääkin moottoriurheilun erillään. Maantiellä/kadulla tarvitaan ihan eri asioita kuin radalla/erikoiskokeella, joten parempi vaan pitää moottoriurheilu erossa sarjatuotantomalleista ainakin imagomielessä. Itsellä ainakin tulee moottoriurheilusta mieleen hyvin nopeasti kovaääniset kivireet, eikä semmoinen olisi miellyttävä arkiajossa, hyvä siis että pidetään poissa mielleyhtymät moisiin.


höpöhöpö, kyllä tollaset joustovarat kelpais :D
Kuva

Luulisi, että kaiken sen rahamäärän jälkeen jonka citikka pumppaa ralliin, olisi järkevää myös linkittää ralli- ja tuotantomallit paremmin yhteen. Meneehän siinä rallin tuoma imagoetu hukkaan kun ei mallistosta löydy juuri mitään sen suuntaista. Älkääkä nyt ottako esille mitään hikistä DS3 racingia vaan kertokaa missä on kunnollinen neliveto? ;)



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 07.09.2011 09:58 

Viestit: 923
Paikkakunta: Etelä-Savo
NI :P Sitä odotellessa ja päiväunia nähdessä. Mutta tuo Tubik on tosiaan hieno. Katselin sitä netistä ja ihmettelin.



Muista hymyillä, Pete 040-7334478
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 07.09.2011 14:25 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1590
Paikkakunta: Lappeenranta
Tuossahan loppuu joustovarat heti kesken, ainakin puoli metriä pyörät ilmassa...

Ne on nuo rautajouset justiinsa tommosia. :mrgreen:



C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 07.09.2011 17:34 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
laakeri kirjoitti:
Esa66 kirjoitti:
Vitun lampaat, ei rallya(kaikki muut ratsastaa moottoriurheilulla, mutta ei sitikka, yksi surkea yritys ja thats it)
Ja sopii pitääkin moottoriurheilun erillään. Maantiellä/kadulla tarvitaan ihan eri asioita kuin radalla/erikoiskokeella, joten parempi vaan pitää moottoriurheilu erossa sarjatuotantomalleista ainakin imagomielessä. Itsellä ainakin tulee moottoriurheilusta mieleen hyvin nopeasti kovaääniset kivireet, eikä semmoinen olisi miellyttävä arkiajossa, hyvä siis että pidetään poissa mielleyhtymät moisiin.


Harvinaisen suppea näkökulma :shock: Asiahan on juuri ihan päinvastoin


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 07.09.2011 17:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1977
Paikkakunta: Espoo
BX GTI 16 valven jälkeen ollut sitikkalla melkoisen hiljaista, Activassa oli jo yritystä, mutta senkin kone jätettiin turhan vaisuksi.

Laakerille kyssäri: Muut merkit valmistaa äreitä sporttikiesejä, mutta sitikka ei. Miksei sitikan merkkiuskolliselle ostajakunnalle tarjota sporttista vaihtoehtoa, kun sille varmasti löytyisi menekkiä? C4 by Loeb kun olisi varustettu minimissään 250 hepalla niin johan olisi ollut ostajakuntaa ihan erilailla ja jopa eri piireistä...



Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 07.09.2011 18:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Akaile kirjoitti:
Laakerille kyssäri: Muut merkit valmistaa äreitä sporttikiesejä, mutta sitikka ei. Miksei sitikan merkkiuskolliselle ostajakunnalle tarjota sporttista vaihtoehtoa, kun sille varmasti löytyisi menekkiä? C4 by Loeb kun olisi varustettu minimissään 250 hepalla niin johan olisi ollut ostajakuntaa ihan erilailla ja jopa eri piireistä...
Olkoot äreät sporttikiesit muiden merkkien valmisteita vaan. Se mikä citikassa kiehtoo, ovat tyylikkäästi muotoillut, mukavaa ja varmaa kyytiä tarjoavat autot. Itse ainakin haluan hoitaa urheiluni ensisijaisesti jossain muualla kuin autossa, esimerkiksi lenkkipolulla. Autourheilua vastaan minulla ei mitään ole, päinvastoin, mutta sitä vartenhan ovatkin sitten kilpa-autot erikseen. Citikka tekee hienoja autoja vaativaan arkikäyttöön ja hyvä niin, miksi se imago pitäisi pilata jollakin muulla? Onhan PSA:lla toinenkin merkki, joka voi moisten mallien tuotannon ja markkinoinnin hoitaa.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 08.09.2011 11:21 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1977
Paikkakunta: Espoo
Sekä 16 valve, että Activa ovat molemmat mehujousisia kiesejä ja kantavat matka-ajossa erittäin miellyttävästi ja tarvittaessa sieltä pannuhuoneesta löytyy ärhäkkyyttä. Näitä Lehmän varassa lilluvia ajokkeja kun ei muut valmistajat valmista, joten tästä se ongelma syntyy. Tehokkuus ei aina sulje pois mukavuutta.



Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 08.09.2011 19:52 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3465
Paikkakunta: Vallis Gratiae
lukkis kirjoitti:
Mä luulin jo että tuo olisi ollut jokin Cars 2 autoja ;)


Eikun siinä on tämmöisiä:


Liitteet:
cars2.JPG
cars2.JPG [ 55.69 KiB | Katsottu 13021 kertaa ]
cars2_2.JPG
cars2_2.JPG [ 55.19 KiB | Katsottu 13009 kertaa ]

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 09.09.2011 20:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3465
Paikkakunta: Vallis Gratiae
Esa66 kirjoitti:
Todellakin, hitonmoinen sääli ettei tuo ole totta, kerrassaan loistava konsepti!!!


Liitteet:
tubik_team.JPG
tubik_team.JPG [ 59.23 KiB | Katsottu 13022 kertaa ]

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 09.09.2011 21:14 

Viestit: 3655
2cvkimmo kirjoitti:
Eikun siinä on tämmöisiä:

Hauskoja kuvia, tykkäsin, tulin hyvälle tuulelle :D


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 09.09.2011 21:46 

Viestit: 1729
Paikkakunta: Nousiainen
KUN tuo Tubik tulee tuommoisena markkinoille ne minä syön partani ja otan pankkilainan ja ostan auton kalliilla uutena! Toihan olis täydellinen peli meidän perheen tilantarpeeseen!!!
...voi kun tulis tuotantoon..



Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 10.09.2011 21:58 

Viestit: 284
Paikkakunta: Turku/Raisio
Akaile kirjoitti:
BX GTI 16 valven jälkeen ollut sitikkalla melkoisen hiljaista, Activassa oli jo yritystä, mutta senkin kone jätettiin turhan vaisuksi.

Laakerille kyssäri: Muut merkit valmistaa äreitä sporttikiesejä, mutta sitikka ei. Miksei sitikan merkkiuskolliselle ostajakunnalle tarjota sporttista vaihtoehtoa, kun sille varmasti löytyisi menekkiä? C4 by Loeb kun olisi varustettu minimissään 250 hepalla niin johan olisi ollut ostajakuntaa ihan erilailla ja jopa eri piireistä...


ds3 racingistä löytyy se 207hv ja kiihtyvyys 6.0 -6.3sek 0-100km/H

eikö se ole jo sporttikiesi?? tottakai tuonki voi vielä lastuttaa et saadaan tehot sinne 250hv asti.

itse pääsin koittaa citroen kiertueella raisiossa ds3 racingiä ja kyl se oli sporttinen ja nopea. sen myös huomasi audi tt:n omistaja valoissa :lol:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 10.09.2011 23:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1977
Paikkakunta: Espoo
Onhan se joo lähempänä sporttia, mutta ikävä kyllä kivireki ja kaksiovinen. Eikös se ole vielä tällä Bemun kanssa yhteistyössä tehdyllä koneella, joista tuolla toisessa topikissa puhutaan hyvin kyseenalaisina kestävyydeltään?



Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 11.09.2011 07:35 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Akaile kirjoitti:
Onhan se joo lähempänä sporttia, mutta ikävä kyllä kivireki ja kaksiovinen.
Eikös nyt pitänytkin olla sporttinen? Eihän sportissa tarvitse välittää matkustusmukavuudesta, ja kyllä varapyörän ja työkalusarjan saa varmaankin paksin luukunkin kautta, eivätkä sentään omaa ovea tarvitse?

Onhan kai sentään tuollaisesta sportista jätetty kaikki turha paino pois, kuten A/C, sähköiset lasinnostimet, keskuslukitus, äänenvaimennusmateriaalit (verhoilu) jne?



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 11.09.2011 10:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1977
Paikkakunta: Espoo
Kuten kirjoitin jo aiemmin niin sporttisuus ei välttämättä sulje mukavuutta pois, eikä activan ja valveauton kohdalla edes käytännöllisyyttä, sillä olihan niissä inhimillinen määrä ovia ja takajalkatilaa.. Aivan kuten esim. Et Vaan Osaa Mitsubishissä.

Jonnekin on sitikalta tämä taito hukattu...



Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 11.09.2011 13:13 

Viestit: 284
Paikkakunta: Turku/Raisio
Akaile kirjoitti:
Kuten kirjoitin jo aiemmin niin sporttisuus ei välttämättä sulje mukavuutta pois, eikä activan ja valveauton kohdalla edes käytännöllisyyttä, sillä olihan niissä inhimillinen määrä ovia ja takajalkatilaa.. Aivan kuten esim. Et Vaan Osaa Mitsubishissä.

Jonnekin on sitikalta tämä taito hukattu...


ei sitä taitoa ole minnekkään hukattu. kuten kaikki tiedämme varsin hyvin et sporttien myynti on murto-osa siitä mitä myy tavallinen *citikka* voitot tehdään tehtaille juuri näillä perusmalleilla. sporttien tekeminen ei ole läheskään niin kannattavaa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 11.09.2011 22:25 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1977
Paikkakunta: Espoo
Ei ole sitikka talousvaikeuksissa paininut ihan lähiaikoina, joten kyllä sportteja väliin mahtuisi. Halvempi niitä on valmistaa kuin C6:ia :roll:



Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tubik
ViestiLähetetty: 12.09.2011 00:09 

Viestit: 284
Paikkakunta: Turku/Raisio
Akaile kirjoitti:
Ei ole sitikka talousvaikeuksissa paininut ihan lähiaikoina, joten kyllä sportteja väliin mahtuisi. Halvempi niitä on valmistaa kuin C6:ia :roll:


eikös mitsubishi mennyt aikoja sitten konkkaan ;) mitsu unohti kuinka tehdään mukavia ja katseen kestäviä autoja. ehkä siksi juuri citroen ei ole talous vaikeuksissa.

ei ne evot halpoja ole eikä luotettavia pelejä.

yleensä evon ostaja tietää mihen sormensa lykkää. hienoja pelejä muuten kyllä.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/2 [ 28 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: