Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 13 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: XU9M
ViestiLähetetty: 28.08.2013 15:38 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4695
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
heps. arvon pösönistit, löytyykö tai onko tietoo mistä löytys moottori XU9M , mielellään irrallaan . sais olla ehjä. ei ole tarvis oheislaitteille . kilometrejäkin saa olla takana ,kunhan kansi pahveineen olis ehjä. tommonen moottori löyty aikoinaan Peugeot 405 GLi malleista.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XU9M
ViestiLähetetty: 28.08.2013 19:13 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4695
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
tai sitikka puolelta vois löytyä tyypillä DDZ


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XU9M
ViestiLähetetty: 28.08.2013 23:07 

Viestit: 574
Paikkakunta: Loimaa
Missä citikassa,bx zx mx ax vai missä kaikkiin löytyy
0400842497
Loimaa



jarmojuhani.cederlund@gmail.com
Loimaa
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XU9M
ViestiLähetetty: 28.08.2013 23:21 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2644
Paikkakunta: Päijät-Häme
Ainakin BX farkku 4WD:ssä moinen on ja joissakin 309:ssä. Yksipisteruiskutettu Solexin järjestelmä. Kokemon moisesta ja yksi kone on tallessa mutta "jos joskus tarttis", eli en uskalla vielä luopua. Lohko varmaan eroaa josko se on peräisin nelivedosta tai vajaavedosta..



2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XU9M
ViestiLähetetty: 29.08.2013 19:55 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Kaapelimies kirjoitti:
Yksipisteruiskutettu Solexin järjestelmä.
Eli ihan normaalista 19-beksin ruiskumoottorista (esim. 19 TZI berline) puhuttaneen.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XU9M
ViestiLähetetty: 29.08.2013 21:26 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4073
Paikkakunta: Eteläkärki
Lainaa:
DDZ (XU9MZ) BX 19 TRI, 4x4 (89—) for Austria, Sweden and Switzerland
Bore × stroke: 83 × 88 mm
Compression ratio: 9.2 : 1
Maximum power: 120 hp at 6,000 rpm
Maximum torque: 158 Nm at 3,000 rpm

http://citroen.tramontana.co.hu/engines ... variations
http://www.sehlin.com/bildata/peugeot/



"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XU9M
ViestiLähetetty: 29.08.2013 21:47 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
Mistäs se kiinnostus moottorin tyyppikilpeen nyt on tullut? Yleensähän Koke opastaa vaihtamaan vaan moottorin, ja olemaan metelöimättä siitä tyyppikilvestä... :roll:



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XU9M
ViestiLähetetty: 29.08.2013 22:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2644
Paikkakunta: Päijät-Häme
SVC:n tieto on oikein DDZ-koneelle (nelipisteruisku), se vaan ei ole sama kuin XU9M. ..muistais itsekin sen koodin, vaan on tuolla ulkona Juopon muovin alla se..



2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XU9M
ViestiLähetetty: 29.08.2013 22:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2644
Paikkakunta: Päijät-Häme
Eikun joo taitaa se olla, tuo ilmoitettu teho ja moottorityyppi on vaan väärä, pitäisi olla 109 hv. Nelipisteruiskussa on se 120, tai 122.

Tässä yksi kattavan oloinen luettelo lisää, jossa ainakin tämä kyseinen moottori on oikein listattu.



2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XU9M
ViestiLähetetty: 30.08.2013 14:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4695
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
joo , on samantekevää onko DDZ tai DKZ , kunhan molemmat ovat suunniteltu ykspisteruiskulle katillisena.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XU9M
ViestiLähetetty: 30.08.2013 14:21 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4695
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
tarkotin tuota DFZ:taa


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XU9M
ViestiLähetetty: 31.08.2013 01:21 

Viestit: 511
sehlin.com lista oli pikaisesti oikein, tuosta yhdistelälistasta jonka kaapeli linkitti puuttuu pugin 1,6 Gti sekä 205 että 309 ja lisäksi listalla ei ole visaa eikä beksin 1,6 Gti ja taramontanan listassa beksin 1,6 GTI:stä puuttuu myyntialue suomi


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XU9M
ViestiLähetetty: 31.08.2013 09:39 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4073
Paikkakunta: Eteläkärki
citroen for ever kirjoitti:
taramontanan listassa beksin 1,6 GTI:stä puuttuu myyntialue suomi
Nuo myyntialueeet ovat itseasiassa 70-, 80- luvuilla voimassa olleita erilaisia pakokaasupäästövaatimusten voimassaoloalueita. Niissä oli pieniä maakohtaisia eroja, kun ei ollut vielä mitään yhtenäistä eurooppalaista vaatimustasoa. Suomessa oli tuohon aikaan vielä lievemmät vaatimukset, eli jos auto täytti esim Itävallan, Sveitsin tai Ruotsin vaatimukset, se kelpasi sellaisenaan myös Suomeen.

Vasta Euro1 päästötaso vuodelta -88 pisti useimmat Euroopan maat samalle viivalle. Suomessa tämä vaadittiin vasta 1.1.1992 alkaen, joskin autoveron 5000 mk "katalysaattorialennus" toi vähäpäästöiset autot myyntiin jo loppuvuodesta 1990.



"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 13 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: