|
Kirjoittaja |
Viesti |
kokemjne
|
Viestin otsikko: XU9M Lähetetty: 28.08.2013 15:38 |
Viestit: 4695 Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
|
heps. arvon pösönistit, löytyykö tai onko tietoo mistä löytys moottori XU9M , mielellään irrallaan . sais olla ehjä. ei ole tarvis oheislaitteille . kilometrejäkin saa olla takana ,kunhan kansi pahveineen olis ehjä. tommonen moottori löyty aikoinaan Peugeot 405 GLi malleista.
|
|
|
|
 |
kokemjne
|
Viestin otsikko: Re: XU9M Lähetetty: 28.08.2013 19:13 |
Viestit: 4695 Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
|
tai sitikka puolelta vois löytyä tyypillä DDZ
|
|
|
|
 |
xmfani
|
Viestin otsikko: Re: XU9M Lähetetty: 28.08.2013 23:07 |
Viestit: 574 Paikkakunta: Loimaa
|
|
|
|
 |
Kaapelimies
|
Viestin otsikko: Re: XU9M Lähetetty: 28.08.2013 23:21 |
Viestit: 2644 Paikkakunta: Päijät-Häme
|
Ainakin BX farkku 4WD:ssä moinen on ja joissakin 309:ssä. Yksipisteruiskutettu Solexin järjestelmä. Kokemon moisesta ja yksi kone on tallessa mutta "jos joskus tarttis", eli en uskalla vielä luopua. Lohko varmaan eroaa josko se on peräisin nelivedosta tai vajaavedosta..
2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: XU9M Lähetetty: 29.08.2013 19:55 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Kaapelimies kirjoitti: Yksipisteruiskutettu Solexin järjestelmä. Eli ihan normaalista 19-beksin ruiskumoottorista (esim. 19 TZI berline) puhuttaneen.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
svc
|
Viestin otsikko: Re: XU9M Lähetetty: 29.08.2013 21:26 |
Viestit: 4073 Paikkakunta: Eteläkärki
|
|
|
|
 |
Kaapelimies
|
Viestin otsikko: Re: XU9M Lähetetty: 29.08.2013 22:01 |
Viestit: 2644 Paikkakunta: Päijät-Häme
|
SVC:n tieto on oikein DDZ-koneelle (nelipisteruisku), se vaan ei ole sama kuin XU9M. ..muistais itsekin sen koodin, vaan on tuolla ulkona Juopon muovin alla se..
2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
|
|
|
|
 |
Kaapelimies
|
Viestin otsikko: Re: XU9M Lähetetty: 29.08.2013 22:04 |
Viestit: 2644 Paikkakunta: Päijät-Häme
|
Eikun joo taitaa se olla, tuo ilmoitettu teho ja moottorityyppi on vaan väärä, pitäisi olla 109 hv. Nelipisteruiskussa on se 120, tai 122. Tässä yksi kattavan oloinen luettelo lisää, jossa ainakin tämä kyseinen moottori on oikein listattu.
2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
|
|
|
|
 |
kokemjne
|
Viestin otsikko: Re: XU9M Lähetetty: 30.08.2013 14:20 |
Viestit: 4695 Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
|
joo , on samantekevää onko DDZ tai DKZ , kunhan molemmat ovat suunniteltu ykspisteruiskulle katillisena.
|
|
|
|
 |
kokemjne
|
Viestin otsikko: Re: XU9M Lähetetty: 30.08.2013 14:21 |
Viestit: 4695 Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
|
|
|
|
 |
citroen for ever
|
Viestin otsikko: Re: XU9M Lähetetty: 31.08.2013 01:21 |
Viestit: 511
|
sehlin.com lista oli pikaisesti oikein, tuosta yhdistelälistasta jonka kaapeli linkitti puuttuu pugin 1,6 Gti sekä 205 että 309 ja lisäksi listalla ei ole visaa eikä beksin 1,6 Gti ja taramontanan listassa beksin 1,6 GTI:stä puuttuu myyntialue suomi
|
|
|
|
 |
svc
|
Viestin otsikko: Re: XU9M Lähetetty: 31.08.2013 09:39 |
Viestit: 4073 Paikkakunta: Eteläkärki
|
citroen for ever kirjoitti: taramontanan listassa beksin 1,6 GTI:stä puuttuu myyntialue suomi Nuo myyntialueeet ovat itseasiassa 70-, 80- luvuilla voimassa olleita erilaisia pakokaasupäästövaatimusten voimassaoloalueita. Niissä oli pieniä maakohtaisia eroja, kun ei ollut vielä mitään yhtenäistä eurooppalaista vaatimustasoa. Suomessa oli tuohon aikaan vielä lievemmät vaatimukset, eli jos auto täytti esim Itävallan, Sveitsin tai Ruotsin vaatimukset, se kelpasi sellaisenaan myös Suomeen. Vasta Euro1 päästötaso vuodelta -88 pisti useimmat Euroopan maat samalle viivalle. Suomessa tämä vaadittiin vasta 1.1.1992 alkaen, joskin autoveron 5000 mk "katalysaattorialennus" toi vähäpäästöiset autot myyntiin jo loppuvuodesta 1990.
"Pitäähän miehellä leluja olla..." C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
|
|
|
|
 |
|
|