Tapsa, onneksi on tuo Kooklen kielenkääntäjä, se kääntää helposti ymmärrettäväksi suomeksi tuokin jutun:
Lainaa:
Check the strut cup, the top part that attaches the strut and sphere holder to the body. This is made out of two hemispherical stamped parts joined by vulcanised rubber. The first one to go is usually the one on the passenger side—that's where the outer edge of the road is, together with the majority of potholes. Some very early XMs were known to punch the strut through the hood when this failed, but the construction was changed early on to prevent that. It becomes very noisy on holes and it's easy to diagnose because you can easily move the whole wheel up and down a fraction of an inch and observe the sphere and support doing the same. These will fail in record time if the strut spheres are bad.
Tässä suomeksi:
Lainaa:
Tarkista strut kuppi, yläosa, joka kiinnittyy joustintuet ja pallo haltijan elin. Tämä on tehty kahdesta puolipallon leimattu osaan liittyi vulkanoitu kumi. Ensimmäinen mennä yleensä yhden matkustajan puolelle, siitähän ulkoreunan tie on yhdessä enemmistö kuoppia. Jotkut hyvin varhaisessa XMS tiedettiin Punch strut kautta huppu kun tämä epäonnistui, mutta rakennus muutettiin varhaisessa vaiheessa estää. Se tulee hyvin meluisaa reikiä ja se on helppo diagnosoida, koska voit siirtää koko kiekkoa ylös tai alas murto tuumaa ja tarkkailla pallon ja tukea samalla tavalla. Ne eivät ennätysajassa jos strut aloilla ovat huonoja.
