Katsastus edessä, kävin pakokaasutestiä varten polkemassa pikatiellä, taas kerran hyytyi isoilla kierroksilla, taitaa map-anturi temppuilla, uudelleen käynnistys niin taas tehot tallessa, tosin vikavalo palaa taas pari päivää. 1,54 antoi reeraamolla tulokseksi, hyvä, eikö? 110 hdi.
Niin, tuo tiiviste, pari viikkoa haissut öljyn käryä ja nyt konepellin avatessani huomasin pakosarjan päältä tulevan kunnolla öljyn käryä/savua, venttiilikoppa oli kyllä päältäkin märkä, eli voikohan tuo kovilla kierroksilla tosiaan vuotaa korkin välistä niin paljon että pääsee valumaan pakosarjalle? Saako tuon venttiilikopan ihan helpolla irti, en kerennyt tutkimaan enempää, täältä kerran saa kokeneen vastauksen, tarviiko siinä irrottaa mitään muuta, ei huvittaisi?
