puuparta kirjoitti:
Täytyykö auto nyt ensin käyttää pyörillään, jotta jousitus herää tunnistamaan kuormaa ja vasta sen jälkeen taas nurkkaa ylös ja valuttamaan liemiä läpi ilmausruuveista ?
Täytyy tai ei niin nyt on joka tapauksessa pyörillään kun ajattelin, että näin aurinkoisina päivinä ottakoon vaihteeksi aurinkoa toiseenkin kylkeen. Helmikuun lopussa pelin rampauttanut hydrauliikan vuoto on fiksattu ja siinä samalla kun lähes kaikki mihin koski osoittautui
risaksi tai muuten vaan korjattavaksi, tuli vasta nyt valmista. Tai siis niin jo hetken erehdyin luulemaan,,, Huomasin nimittäin, että unelma lopultakin liemet sisällään pitävästä patongista osoittautuivat utopiaksi. Taka-apurunko pitää tipauttaa toistamiseen alas, koska nyt tiputtelee laiskasti jostain paluupuolen letkusta vasemman takarenkaan puolelta. Märkää letkua näkyykin alta päin tähyillessä, mutta mikä se siinä käärmeenpesässä on, on vaikea todeta, kun märkyys leviää ympäriinsä. Siinä kurkkuletkua muistuttavassa ohuessa pillissä näkyy olevat T-haarakin tuolla eli siinäpä sitä taas ihmeteltävää riittää. No, en mä tuon kanssa olis pääsiäisajelulle halunnutkaan. Otan jommankumman takaveto-Volvoista kun niissä on hintaansisältyvänä ominaisuutena vähävikaisuus ja toimivuus
