Kuten jo tuolla toisella foorumilla tietusteltiin, mikä mahtaa olla moottori? Jääkö moottorin vikavalo palamaan, eikä häviä muutaman startin jälkeen?
Itse olen manannut tuon depollution/ontipollution herjan useaan otteeseen ja vielä erivioilla:
-Suutin laski läpi, polttoaineenpaine tukilla laski ---> herja, vikavalo poistui startissa
-Hiukkasloukusta aineet loppu --> herja, vikavalo jatkuva
-Turbon ahtopainetieto ristiriidassa -->herja, vikavalo jatkuva
-Polttoaineen paine ei riittävä -->herja, vikavalo poistui startissa
-suuttimen putki löystynyt, paine laski polttoainepuolella ---> herja, vikavalo poistui statissa
-egr pystyy myös tuohon.
Joten vikakoodin lukuun, arpominen kallista.. Käytettiinkö urean/hiukkaskiihdyttimen vaihdossa/huollossa merkkitesteriä. Autolle pitää koodata muutokset, muuten se ei niitä havaitse. Jopa hiukasloukussa on km laskennallinen arvo milloin se on tukossa.
