idefix kirjoitti:
Kaikissa ns: nykyautoissa ax ym ym hammastangon kuluneisuudesta johtuva valys eittämättä johtaa koko hammastangon uusintaan.
Esityisesti Megane / Scenic II ovat tästä surullisen kuuluisia. Niissä pelkääjän puoleinen hammastangon muovinen päätypusla kulahtaa ennemmin tahi myöhemmin ja korjauksessa puhutaan n. 800€ laskusta töineen

Ja tuo tapauksesta riippuen sitten kestää 50tkm tai 150tkm, todella harva pääsee juurikaan pidemmälle. Tosin nyt on jossain Puolan nurkilla joku DIY-kaveri kuulemma ruvennut tekemään noita puslia itse ja myykin niitä melko edullisesti. Kaiken lisäksi tuo pusla olisi jopa vaihdettavissa paikallaan, pelkän raidetangon sisäpään irroituksella, mutta oma Rellu-historiani päättyi jo joku aikaa sitten. Eka Megu II meni kiertoon kun siihen ko. vika paukkasi päälle, sittemmin Scenic II vaihdoin tuon(kin) kun autoa oli tarkoitus pitää vielä monta vuotta, vaan sitten osuikin allekirjoituksen Citroën kohille
