Se kick-down -vaijeri on onneksi suht sujuva vaihtaa, etenkin irrallaan olevaan vaihteistoon. Öljypohja pois, "sielu" pois (isompikantaiset ruuvit, pienempiä jos irroittaa niin sielu purkautuu) ja samalla voi sitten puhdistaa siinä olevan imusuodattimen, vaijeri irti urastaan ja vaijerin kuoren kiinnityksen saa kätevästi irti vaikka 10mm hylsyllä. Takaisinasennus sitten painamalla vaijeri koloseensa ja muuten sitten käänteisesti. Tarkkana pitää olla ettei parkkilukon tappi irtoa, ja että sielua takaisinasennettaessa vaihteensiirtäjävipu osuu hahloonsa...
Samalla kun sielu on pois, niin on hyvä katsoa pannan kireys, sen käyttötapin ja pannan väliin pitää jäädä noin 2mm rako, säätö onnistuu ulkopuoleltakin laatikon ollessa autossa, mutta sitten pitää tehdä "ohjeen mukaan" käsikopelolla...

Sisäänmenoakselin päittäisvälys kannattaa myös tarkistaa, speksin mukainen välys on 0,2...0,6mm ja jos on isompi niin riski öljynpaineen katoamiselle lisääntyy huomattavasti...