Sain vaihdettu vain toisen pään irroittamalla.. ahdasta oli mutta tuli tehtyä.. toki kokeilin jo aikaisemmin tuota kevyesti kiristää, mutta ei ollut apua. Vanha tiiviste oli halki.
https://1drv.ms/i/s!AsapVpaGSTGwiL563i5qnf4YY1cSugKiitos vinkeistä/ohjeista/opastuksesta.. ihan ekaa kertaa tutustun DS:n tekniikkaan ja muutenkin olen aika onneton auton korjaaja, mutta ajattelin nyt yrittää tutustua ja opetella.. jostain pitää aloittaa. Toivottavasti ei joudu isoja oppirahoja maksamaan..

Noh löytyi toinenkin vuotokohta ja pitää tilata korkeudensäätimen korjaussarja Sitroselta ja ihmetellä seuraavaksi miten ne kalvokumit vaihdetaan, tai edellinen omistaja oli toisen jo vaihtanutkin, mutta auton ahtaammassa paikassa oleva etupuolen puoli oli alkuperäinen ja "auennut" alareunasta.. saako nuo "kalvokumit" vaihdettua paikoillaan vai pitääkö koko korkeudensäädin irroittaa operaatiota varten?
T. "Kädet munkkirasvassa" - Deesussa siis jonkin sortin rypsiöljyt käytössä.. tai BioSafe taitaa olla tarkempi aineen nimi.