Pitkä väli, mutta laitetaan nyt tähän kun auto kävi huollossa. Kuulemma joku korkeudensäätöanturi keulassa jumittelee, niin voi johtua siitä. Myös toinen etupään hydesylintereistä vuotaa (ei merkkaa vielä asfalttiin parkissa), mutta voihan silläkin olla osansa. Eivät vielä ehtineet korjata, mutta uusi aika varattu.
Testeriä en ole ajossa pahemmin käyttänyt, kun hankala. Omassa ei oikein se MIL toimi. Kattavasti kyllä näkee ja saa testejä tehtyä huoltopuolelta, mutta OBD-puoli aika pelkistetty, eikä siellä ikinä mitään vikoja näe, vaikka huoltovalikon kautta olisi vikakoodeja tallentunut. Tuosta korkeudensäädöstä näkee kyllä sen, että jos autoa laskee alas ja nostaa normiin ja siitä toiseksi ylimpään, niin numerot juoksevat ok ja vastaavat referenssiarvoja. Siihen ylimpään asentoon ei ole koskaan minulla mennytkään ja testerillä kun seuraa, niin takapää nousee vielä sen piirun ylemmäs minne pitääkin, mutta etupään luvut eivät muutu enää siitä toiseksi ylimmästä korkeudesta vaikka kuinka odottaisi ja antaisi kaasua. Joku siellä jumittaa. Nesteet ok. Josko se huollossa sitten selviäisi.
Vaihteistossa kutonen viheltää edelleen siinä 75-90km/h, mutta muuten pelaa vaihteet ok. Vaihdankin yleensä käsin vitoselle, jos pidempään joutuu ajamaan 80km/h alueella. Jostain luin, että tuota AM6:sta olisi kehuttu hyvin toimivaksi, mutta omassa kyllä tahtoo nykiä vaihdot ja ohituksissa saa painaa kaasua 2s ennen kuin aikoo ohittaa, että oikeasti lähtee kiihtymään / vaihtaa pienemmälle. Mutta nämä on näitä.
