Jaa no niin se varmaan sitten on
Mutta niihin et kuitenkaan voi leiman takia pahemmin muutoksia tehdä. Eli nokista se on lähdettävä ja puristuksien nostosta. Tietty leimasta onnistuu tuplanokkasen saamaan läpi kohtuu helpolla rajummillakin nokilla kun säätää nokkien kulman ylisuureksi katsastuksen ajaksi niin ei huuhtele seosta pakoputkeen suoraan.
Eiköhän sinne hiottamallakin saisi nokan profiilia muutettua. Eikös tuohon käy aihioksi xu10j4r koneen nokat ja niitähän taas löytyy ihan hyvin.
Mutta vääntöä tuosta et alhaalta saa millään noilla keinoilla paremmaksi mutta ylöspäin on mahdollista saada voimaa lisää. Tietty se vaatii aina säädettävän boksin että saat sen myös säätöihin. orkkisboksilla saa vain sulaneita mäntiä ison korillisen ja säädöt on silti aina sinnepäin. Tietty jos löytyy joku kuka pääsee ecuun kiinni ja osaa sen ohjelmoida uusiksi niin sitten. Mutta helpommalla pääsee kun vaihtaa ohjelmoitavaksi.
Kyllähän tuohonkin asa sillä jo pelkästään kulkua että vaihtaa tuon säädettävän ohjaimen kun sitten voi kierrättää ylemmäs ja vaikka tehoa ei ylhäällä olekaan enempää niin silti pääsee pienellä vaihteella vingutteleen niin kiihtyy paremmin. Yksi hyvä konsti on ottaa kone pöydälle ja laittaa sinne XU9 kampura niin saa pari milliä iskua lisää, puristuksetkin nousee samalla sopivasti...