Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: apua tarvitaan
ViestiLähetetty: 24.01.2010 14:02 

Viestit: 284
Paikkakunta: Turku/Raisio
onko kukaan tuolta koskaan ostanut mitään?

siellä myydään xsara vts:ssään kireemmät nokat

http://www.cituninguk.com/ProductDetails.aspx?pid=602

myös muokattu sylinterikansi

http://www.cituninguk.com/ProductDetails.aspx?pid=984

hinta ei ainakaan ole liian paha. mutta saiskos noi menee päästöistä läpi?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: apua tarvitaan
ViestiLähetetty: 24.01.2010 14:56 

Viestit: 1229
Paikkakunta: Jokioinen
No jos kireemmät nokat laittaa ja haluaa leimasta läpi niin pitäisi pysyä pienissä asteissa mutta nostoa lisätä. Tuolla kun näkyy olevan kaupan ihan mitä sattuu kun ei nokista mitään kerrota eli ainakin ensin pitäisi saada selville mitä niiden nokkien lukemat on.

Vts:n kansi ei todellakaan ole se ensimmäinen paikka mihin kannattaa alkaa rahojansa hassaamaan... Koska missään nimessä se ei ole kansi mikä siellä tehoja rajoittaa. Imusarja, pakosarja, nokat, puristussuhde, moottorinohjaus linjalle kannattaa ensin mennä. Eli ensin kannattaisi puristuksia nostaa siitä orkkis 10,8:sta, mutta sitten pitäisi laittaa rajummat nokat ettei puristuspaineet nouse liiaksi. Ei se helppoa ole tuollasen virittäminen että saa vielä pysymään leimakunnossakin.



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: apua tarvitaan
ViestiLähetetty: 24.01.2010 15:09 

Viestit: 284
Paikkakunta: Turku/Raisio
Jankos kirjoitti:
No jos kireemmät nokat laittaa ja haluaa leimasta läpi niin pitäisi pysyä pienissä asteissa mutta nostoa lisätä. Tuolla kun näkyy olevan kaupan ihan mitä sattuu kun ei nokista mitään kerrota eli ainakin ensin pitäisi saada selville mitä niiden nokkien lukemat on.

Vts:n kansi ei todellakaan ole se ensimmäinen paikka mihin kannattaa alkaa rahojansa hassaamaan... Koska missään nimessä se ei ole kansi mikä siellä tehoja rajoittaa. Imusarja, pakosarja, nokat, puristussuhde, moottorinohjaus linjalle kannattaa ensin mennä. Eli ensin kannattaisi puristuksia nostaa siitä orkkis 10,8:sta, mutta sitten pitäisi laittaa rajummat nokat ettei puristuspaineet nouse liiaksi. Ei se helppoa ole tuollasen virittäminen että saa vielä pysymään leimakunnossakin.


olen ymmärtänyt niin et imusarjaa eikä pakosarjaa pysty parantaa enään tästä pelistä. ovat kuulemma niin hyvät jo valmiiks


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: apua tarvitaan
ViestiLähetetty: 24.01.2010 15:33 

Viestit: 1229
Paikkakunta: Jokioinen
Jaa no niin se varmaan sitten on :roll:

Mutta niihin et kuitenkaan voi leiman takia pahemmin muutoksia tehdä. Eli nokista se on lähdettävä ja puristuksien nostosta. Tietty leimasta onnistuu tuplanokkasen saamaan läpi kohtuu helpolla rajummillakin nokilla kun säätää nokkien kulman ylisuureksi katsastuksen ajaksi niin ei huuhtele seosta pakoputkeen suoraan.

Eiköhän sinne hiottamallakin saisi nokan profiilia muutettua. Eikös tuohon käy aihioksi xu10j4r koneen nokat ja niitähän taas löytyy ihan hyvin.

Mutta vääntöä tuosta et alhaalta saa millään noilla keinoilla paremmaksi mutta ylöspäin on mahdollista saada voimaa lisää. Tietty se vaatii aina säädettävän boksin että saat sen myös säätöihin. orkkisboksilla saa vain sulaneita mäntiä ison korillisen ja säädöt on silti aina sinnepäin. Tietty jos löytyy joku kuka pääsee ecuun kiinni ja osaa sen ohjelmoida uusiksi niin sitten. Mutta helpommalla pääsee kun vaihtaa ohjelmoitavaksi.

Kyllähän tuohonkin asa sillä jo pelkästään kulkua että vaihtaa tuon säädettävän ohjaimen kun sitten voi kierrättää ylemmäs ja vaikka tehoa ei ylhäällä olekaan enempää niin silti pääsee pienellä vaihteella vingutteleen niin kiihtyy paremmin. Yksi hyvä konsti on ottaa kone pöydälle ja laittaa sinne XU9 kampura niin saa pari milliä iskua lisää, puristuksetkin nousee samalla sopivasti...



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: