Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: XM TD 11-valve
ViestiLähetetty: 31.10.2010 20:42 

Viestit: 91
Paikkakunta: Loppi
Ryhdyin tuossa venttiilikopan tiivisteen vaihtoon, kun öljyn haju alkoi vaikuttaa matkustusmukavuuteen. Pienen ählimisen jälkeen sain kopan pois ja tutkiskelin paljon pyörineen nokka-akselin kuntoa.
Ajoneuvossa on ollut koko ajan ylimääräisenä pitämäni rapalatus moottorissa, epäilty on sen liittyvän ventiileihin. Mutta kun miksikään ei ole pariin vuoteen muuttunut ei ole aiheuttanut toimenpiteitä.

Nokka-akseli vaikutti varsin kohtuukuntoiselta, mutta yhden imuventtiilin nostinlelut oli siellä pohjalla irrallaan. Hydraulisen säätimen istukka on kannesta haljennut ja osat oli paenneet paikaltaan.
Poistin osat , alumiininkappaleet ja kasasin. Ilmeisesti koko kansi pitäisi vaihtaa jos tuon kuntoon haluaisi.
Arvoitus on milloin tuho on käynyt ja miten. Nostimessa on pieni kolo, mutta alapuolella.
Ja käy se ja raplattelee edelleen.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM TD 11-valve
ViestiLähetetty: 31.10.2010 23:11 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
Tuota en muuten osaa sanoa milloin olisi hajonnut, meinaan se Germaani joka tuon miulle möi kertoi tuon raksuttaneen tuollai jo vuosia ennen miulle myyntiä..! :lol:

Silti tuntui liikkuvan ihan kivasti, otti huippuja sen mitä tehdas lupasi, eikä pitkätkään siirtymät tuskaa tehneet... :roll:

Oliskohan tuossa kannessa mikä jäi edellisestä moottoristani, tuohon mitään apuja..?



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: