Tervehdys kaikille
Ongelma: XM 2,0 vm. -95 / takajousisylinterin kokoojapussi ja siitä lähtevä paluuputki
Tämä sama ongelma on esiintynyt jo kahtena edellisenä talvena. Pakkasten tullessa saapuu myös oikeanpuolen takajousisylinterin kokoojapussiin vuoto. Ongelma on paikallistunut pussin ja muovisen ohivuoden paluuputken liitokseen (tulikohan oikeat termit

). Oireet ovat lievittyneet sillä että olen paluuputkea kärkipihdeillä varovasti "nitkutellut" syvemmälle pussiin (pirun hankala paikka). Vuoto on joskus lakannut kokonaan joksikin aikaa mutta palannut takaisin jonkin ajan kuluttua. Kesällä tätä ongelmaa ei ole... kutistuiskohan pakkasella tuo muovinen paluuputki sen verran että liitos alkaa fuskaamaan...
mutta => oletteko törmänneet samanlaiseen ongelmaan ja milläs olette ratkaisseet ongelman ? Itse kokoojapussi vaikuttaa ihan ehjältä päällisinpuolin ja suotta sitä en kehtais vaihtamaan alkaa jos ongelma ratkeaisi jotenkin toisin. Kuinkas hankala tuo pussukka on vaihtaa jos meinaa sillä ongelman ratkaista ?? Eli teenkö itse vai vienkö ammattilaiselle
-hannu-