Toi meikäläisen Activa on jo pidempään tehnyt risteyksissä vasemmalle käännyttäessä semmoista, että kuskin puoli nousee hetkeksi ylemmäs kun ratin on suoristanut. Efekti on vähän kuin ajaisi töyssyn yli, eli semmoinen nopeahko heilahdus. Vaihdoin jokin aika sitten activa-vivuston kuluneet muoviholkit uusiin, ja oireet sen kuin lisääntyivät. Nyt kuskin puoli jää vasemmalle kääntymisen jälkeen hieman pidemmäksi aikaa ylös (pidempi töyssy), ja oikealle käännyttäessä auto keinahtelee joskus puolelta toiselle kun rattia suoristaa.

Ideoita tai villejä arvauksia mistä moinen johtuis? Liikennevaloissa tapahtuva "activa-shuffle" sentään väheni holkkien vaihdolla

Koska kärry jää parkissakin pikkuisen vinoon, niin ajattelin aloittaa setvimisen tän frenchcarforum.co.uk:sta bongaamani ohjeen avulla. Toi on kaiketi virallinen ohje activan kallistusanturin säätämiseen, mutta sen avulla pääsee kuulemma hommassa korkeintaan hyvään alkuun
http://www.eastment.net/forum/activaRCsetup.pdfPallojen paineetkin tarttis varmaan käydä tarkistuttamassa francessa, edellisestä tarkistuksesta/paineistuksesta taitaa olla jo reilut pari vuotta.
Semmoistakin lueskelin brittifoorumilta, että jos kallistussäätö on riittävän paljon pielessä, niin se vaikuttaa myös korkeussäätöön... mahtais se olla tylsää omistaa joku rautajousikulkine

Ja olis kiva nähdä miten ne muut Ahveniston alle 1:40 kiertäneet parkkeerais tohon
