apaija kirjoitti:
Nyt on kumit vaihdettu ja huomioita työstä.
Paine-ilmaa pitää käyttää vaihdossa koska moottorin voi lukita vain yhteen asentoon jossa ilmeisesti männät ovat tasapainossa. Vaara että venttiili putoaa sylinteriin olemassa.
Yleismallinen venttiilin jousen kokoonpuristin ei sopinut sytytyspuolan päästä vaan piti virittää kiinni prikoilla ym.
Omatekoiset pihdit parhaat vanhojen poistoon: halkaistu putki hitsattu linjapihtien kärkeen jolla puristamalla ja pyörittämällä vanhat ryytyneet sai pois.
Jäähdytysnesteet pitää laskea ulos koska päädyn joutuu irroittamaan
Kahdelta mieheltä joista toinen osaava (en minä) meni tähän seitsemän tuntia, välillä meinasi usko loppua ettei tästä mitään tule. Tämä on muuten kahden miehen homma, yksin ei pysty näitä vaihtamaan.
Ari
Kuvasarjat tällaisista on aina hyvä ottaa, itselle muistoksi ja muille avuksi
