Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kokemuksia kamelinpaskasta?
ViestiLähetetty: 01.05.2009 09:39 

Viikon vanhaan suvikumiin on ilmestynyt satiainen (litteäkupukantaruuviihanviralliseltanimeltään).
Minulla on paikkaussarja eli kamelinpaskaa. Olen korjannut sillä yhden renkaan, vaan en koettanut koskaan tulosta (sarjan 2 rengasta osoittautuivat susiksi). Kannattaako noin uutta rengasta korjata itse, pitäisi päästä Lahteen Classic motorshow:hun...

:evil: :?:

£orenzo Pamfletti
il Artisto rheumatismo, erotomanimo i Darra Catastrofala
Citroen C3, Renault Megane Cabrio, Sunbeam Alpine Series 4 Roadster, AJS 18S, Norton Commando
Poissa

Viestin otsikko: Re: Kokemuksia kamelinpaskasta?
ViestiLähetetty: 01.05.2009 09:46 
Käyttäjän avatar

£orenzo kirjoitti:
Viikon vanhaan suvikumiin on ilmestynyt satiainen (litteäkupukantaruuviihanviralliseltanimeltään).
Minulla on paikkaussarja eli kamelinpaskaa. Olen korjannut sillä yhden renkaan, vaan en koettanut koskaan tulosta (sarjan 2 rengasta osoittautuivat susiksi). Kannattaako noin uutta rengasta korjata itse, pitäisi päästä Lahteen Classic motorshow:hun..

Monet rengasliikkeetkin käyttävät kamelin- tai koiranpaskapaikkoja eli karvamatoja. Olen kuitenkin sitä mieltä että jos rengas liikkeessä paikkauttaa niin ns tossupaikka on ainut hyväksyttävä ratkaisu.

Minä paikkasin BX:n renkaan ruuvinreiän jäljiltä karvamadolla ja hyvin se ilman piti sisällään ja muotonsakin säilytti.

Citroen e-C4, vm 2020.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Poissa

ViestiLähetetty: 01.05.2009 10:28 
Käyttäjän avatar

Toimii. Olen ajanut useita renkaita loppuun saakka koiranpaskan avustuksella.

Heh, joskus itselle käynyt niin että on tuskastelin pitkään kun huomasin ruuvinkannan renkaassa. Sitten kun ryhdyin paikkausoperaatioon ja nyppäsin ruuvin pois nin se olikin pelkkä kanta :lol:

Arkikäytössä:
XM V6 A Pallas Berline -91
XM TurboD12 A Break -98
Xantia 2.0i aut Break -98
Poissa

ViestiLähetetty: 02.05.2009 07:22 

Kun kerran paskaa jauhetaan, niin tässä vähän lisää. Tunnetaan myös "vaunumiehen paska". Se oli jotain säänkestävää, ruskeata massaa ja hiekalla sirotettua. Käytettiin puurunkoisten junavaunujen vesikattomateriaalina. Siitä ei taida enää olla mitään, edes perimätietoa jäljellä. Kestävää tavaraa kyllä.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ]