Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kumman ostan,vai myynkö tämän.
ViestiLähetetty: 05.02.2012 17:27 

Citroen C4 -07 diesel,vai Peuget 307 -07 diesel.
Myyn tuon ehjän C5.n dieselin tosiostajalle 2300e.a,nettiautosta löytyy,saa laittaa suoran linkin id.4550785, en itse osaa.Kiitos.Tapsa.

Poissa

Viestin otsikko: Re: Kumman ostan,vai myynkö tämän.
ViestiLähetetty: 05.02.2012 17:36 
Käyttäjän avatar

http://www.nettiauto.com/citroen/c5/4550785

C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Poissa

ViestiLähetetty: 05.02.2012 18:15 

Kiitos Tuisku,minulla oli aikoinaa viisivuotta Lada viisivuotta vm-84,uutena ostin,paremmat kokemukset siitä jäi kun tästa paskasta,en tiedä mitä teen myynkö niinkun joku täällä osina ,viisas ratkaisu.mutta tämän kanssa en voi elää,vaimon kanssa 43 vuotta eikä näin vaikeeta, ei ,ei se näin rasittava ole,miksi en pysynyt Xantia kannassa nitä on minun kautta kulkeutunut varmaa neljäkymmentä,opetukseksi muille elkää sotkeutukaa C5.seen.paska mikä paska,lohduttakaa joku,etten tee mitään peruuttamantonta.missä hoitopaikka... ;)
ps.onneksi on kolme Bx.ää... :)

Poissa

ViestiLähetetty: 05.02.2012 18:59 

Mä voin tehdä vastapalveluksen taannoisesta kaupasta ja ottaa sen C5:n ristikseni samalla rahalla kuin sait minulta Xantian nautittavaksi.

Poissa

ViestiLähetetty: 05.02.2012 19:13 
Käyttäjän avatar

Sitä mä suuresti ihmettelin kun myit sen namu td xantian mersumiehelle. nyt se sitten kostautuu :cry:

Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa

ViestiLähetetty: 05.02.2012 19:23 

Tuo C5 tuntuu kyllä aika ikävältä jos samana päivänä xantulla ajelee. Tänään kävi juuri niin, aamulla lähdettiin epäileväisin mielin kohti tätä Xanttua.

Menomatka tuntui 120 tkm ajetulla -07 C5:llä ihan kivalta ja tuntui oman yhteistyöpakun jälkeen taas pitkästä aikaa autolta. 5 kilometrin koeajo tuollasella sisäänajetulla xantulla ja paluumatka C5 ratissa oli taas yhtä kärsimystä. Tuo Xanttu tuli siis isän työmatkakulkineeksi ja muuttuu pakuksi mahdollisimman nopeasti. Hinta-laatusuhde tuntui olevan tuossa kohdallaan kun melko uudet molemmat renkaat ja ihan kaikki toimi paitsi takpään korkeussäädin, moottorinlämmitin ja akku oli hyytynyt. Käynnistys siis irtoakulla kaapeleiden kanssa ja aamusella oli ollut reilu 20 astetta pakkasta. Siinä jo totesin että aika hyvässä iskussa on :D Paljon parjattu AL4 loota tuossa kai on ja minkäänlaista ongelmaa sen toiminnasta ei löytynyt kylmänä koeajolla eikä kotimatkallakaan. Kevyitä pintaruosteita on mutta aika vähän kuitenkin.

Ja se laiskuus mitä olen tuossa C5:ssä moittinut tuli todistettua, kakkostielle kun lähdettiin kiihdyttämään peräkanaa niin aivan tasatahtia nämä meni kahdeksan kympin matkavauhtiin. Eli xantia 1.9td automaattina on vastaava kuin C5 136 hdi automaattina. Kuitenkin tuon C5:n pitäisi noiden lukemien mukaan mennä menojaan.

Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa

ViestiLähetetty: 05.02.2012 20:22 
Käyttäjän avatar

Ei C5:ssa mitään vikaa autona ole, ihan hyvä peli. Omaani en santtuun enää vaihtaisi mitenkään.

Tuo C5 on ollut sulla Tapsa liian kauan...... :lol: :lol:

Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa

ViestiLähetetty: 06.02.2012 12:07 

black_van kirjoitti:
Sitä mä suuresti ihmettelin kun myit sen namu td xantian mersumiehelle. nyt se sitten kostautuu :cry:

Elä muuta sano,elämäni hölmöin kauppa... :(

Poissa

ViestiLähetetty: 06.02.2012 12:29 

nii-i...se kostautuu kun ahneeks heittäytyy...olisit aikanaan myynyt oikialla hinnalla,etkä hulluja puhunut...(ei pahalla) paljon ajetun C5 myyminen on yhtä tuskaa.....sama lienee xantian kohtalona...

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 9 viestiä ]