|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Tapsa 63
|
Viestin otsikko: Tapsa,CITROEN,vuodatus.. Lähetetty: 11.02.2012 19:12 |
|
Ostin eka Citikan vuonna 1998 BX 1.4 vm.-87,kaatuneella moottorilla, ei ongelmia,kaveri sanoi sinäkö lopetit autoilun,tykäistyyn autoon,seuraava hankinta BX 16, GTi,-vm -90 aj 100tkm,jos ja jos se olis minulla nyt mittarissa olis 250-300 tkm,siihen loppui minun autoilu,Xantian vielä hyväksyn pitkin hampain.mutta tämä C5.nen,on minun autoilu uralla suuri pettymys,no rahastahan se on kiinni...  Neinasin poistaa,mutta menköö... 
|
|
|
|
 |
|
kokemjne
|
Viestin otsikko: Re: Tapsa,CITROEN,vuodatus.. Lähetetty: 11.02.2012 19:26 |
|
|
itte tutustuin sitikoihin jo 1960 luvulla , mutta aktiivisesti alotin 1980 luvun alkuvuosina. geesu break 1015 koneella.
|
|
|
|
 |
|
citroen for ever
|
Viestin otsikko: Re: Tapsa,CITROEN,vuodatus.. Lähetetty: 11.02.2012 21:23 |
|
|
no mulla on vajavainen käsitys sitikoista. Liikennekäytössä ollut vuoden 1987 jälkeen 5 x BX, 1 x Xsara Picasso ja 2 x C5, Väleissä ehti olla vääriäkin merkkejä T... C.. II 1kpl, sierra, volvo ja VW. Tohjo oli lyhytaikaisin tuttavuus n.4kk ja 12000km ja laukes. Kyllä meillä vaaka kallistuu parhaana tuon nykyisen kulkimen puoleen -06 HDI Break Automat Exclusive, varusteista puuttuu vain navi, händsfree ja kattoluukku. Eihän nuo aikanaan pahoja olleet nuo beksit, mutta, mutta kaikella aikansa.
|
|
|
|
 |
|
Lauri
|
Viestin otsikko: Re: Tapsa,CITROEN,vuodatus.. Lähetetty: 11.02.2012 23:02 |
|
Tapsa 61 kirjoitti: tämä C5.nen,on minun autoilu uralla suuri pettymys,no rahastahan se on kiinni...  : Kerro nyt Tapsa tarkemmin mikä siinä "see vitskussa" mielestäsi niin huonoa on? Onko sattunut kehno yksilö vai onko jotain epäkelpoja ominaisuuksia?
|
|
|
|
 |
|
black_van
|
Viestin otsikko: Re: Tapsa,CITROEN,vuodatus.. Lähetetty: 12.02.2012 11:45 |
|
Lauri kirjoitti: Tapsa 61 kirjoitti: tämä C5.nen,on minun autoilu uralla suuri pettymys,no rahastahan se on kiinni...  : Kerro nyt Tapsa tarkemmin mikä siinä "see vitskussa" mielestäsi niin huonoa on? Onko sattunut kehno yksilö vai onko jotain epäkelpoja ominaisuuksia? tuosta topikista voi ihan itse lukea viewtopic.php?f=9&t=10712Täytyy kyllä esittää tapsalle syvimmät osanottoni,paskaan olet kätesi lykännyt tällä kertaa 
Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
|
|
|
|
 |
|
Tapsa 63
|
Viestin otsikko: Re: Tapsa,CITROEN,vuodatus.. Lähetetty: 12.02.2012 12:14 |
|
Lauri kirjoitti: Tapsa 61 kirjoitti: tämä C5.nen,on minun autoilu uralla suuri pettymys,no rahastahan se on kiinni...  : Kerro nyt Tapsa tarkemmin mikä siinä "see vitskussa" mielestäsi niin huonoa on? Onko sattunut kehno yksilö vai onko jotain epäkelpoja ominaisuuksia? Huonompi ajettavuus,huonommat penkit,kylmempi,kalliimmat varaosat, jälleen myynti hinta (yhtään citikkaa en ole myynyt halvemmalla kun ostanut),hankala korjata,liika pitkä minun talliin,jousitus huonompi kovempi,KUN BX.ssä, jatkaa muut löytyy näitä... 
|
|
|
|
 |
|
Laura78401
|
Viestin otsikko: Re: Tapsa,CITROEN,vuodatus.. Lähetetty: 13.02.2012 11:22 |
|
|
Osanottoni, Tapsa. Lisäisin vielä listaasi, että kyllähän se ykköskoppainen C5 oli ihan hel...in ruma auto.
|
|
|
|
 |
|
|