Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 3/3 [ 58 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Missä kipuraja?
ViestiLähetetty: 25.01.2012 18:09 
Käyttäjän avatar

;) velaksi :mrgreen: :mrgreen:

Poissa

ViestiLähetetty: 25.01.2012 18:16 

Viinapullolla minä BX Breakin ostin,enkä velaksi... :o

Poissa

ViestiLähetetty: 25.01.2012 19:53 
Käyttäjän avatar

On saatu ilmaseksikin. :lol: :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 25.01.2012 19:56 

sahtivaari kirjoitti:
On saatu ilmaseksikin. :lol: :lol:

On maksettukin BX.n ottajalle.. :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 25.01.2012 21:05 

Pakko oikaista, niinkuin Xantiani risteyksetä suoraan tänään. Mummonmarkka on vanhan kansan narinavertailua euron vaihtokurssilla laskien. Vaarin markat on pimeästi Pirkanmaalla kerättyjä aarteita - onhan juuri täällä maan suurin yli 60-vuotiaitten miesten "työttömyys".

Tapsa 61 on tehnyt laittomia autokauppoja. Alkoholia ei saa käyttää minkäänlaisen vaihdon välineenä tai myydä sitä ilman lupaa. Beksin ottajalle maksaminen on lahjontaa, kaveri ottaa rahaa siitä että ylittää toimivaltansa tai vie lahjusten houkuttelemana talon ainoan vieraspaikan omaksi hyödykseen.

Bensan hinnan kipuraja on 1,50. Luin sen lehdestä vuosia sitten, kun hinta meinasi kivuta yli euron. Silloin lehdistö puhui mellakoista ja katutappeluista bensa-asemilla, kun maaginen puolitoista ylitetään. Kuka aloittaa?

Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Poissa

ViestiLähetetty: 26.01.2012 00:24 
Käyttäjän avatar

Tapsa pisti paremmaksi, vaikka ei oo mulle luvannut myydä edes pullakahveella. :roll:

Poissa

ViestiLähetetty: 26.01.2012 01:12 
Käyttäjän avatar

Onhan tuo polttonesteiden kallistuminen peffasta. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri.

Itse olen nyt yrittänyt hillitä kulutasoa ajamalla dieselillä, sillä se tulee nyt aiempaa nopeammin kannattavaksi. Tosin itse tein laskelmani uusien autojen tietoja vertailemalla, mutta silti. Selvää on, että pakkohan tässä on ruveta joko kulkemaan sellaista kodin ja työpaikan välistä reittiä, joka onnistuu joukkoliikenteellä kätevästi, tai vaihtoehtoisesti vuorotyöläisenä tehdä sellaisia vuoroja, jotka verottaja hyväksyy perusteeksi oman auton käytölle. No itse olen nyt tehnyt useamman vuoden jälkimmäistä, mutta kyllä tuo ykkösvaihtoehto on varteenotettava ratkaisu jatkossa.

Ei tässä yhtälössä hyödy tavallinen ansiotuloverovelvollinen. Inflaationahan tämä näkyy kun palkoissahan tätä sitten paikataan.

"Tavanomaisiin ajokkeihin tottuneille CX on kuin jonkin tieteiselokuvan rekvisiittaa." - TM 6/1975
Poissa

ViestiLähetetty: 19.02.2012 19:06 

Ilta-Sanomat tänään: AL: Diesel-kuskeille tulossa jättiyllätys: Litrahinta jopa 1,8 euroon - vero pois kokonaan? Vajaa viisi vuotta sitten ostin ekan dieselin. Silloin ainetta sai muistaakseni euron hinnalla. Vai muistinko väärin? Kipuraja, mitä se tarkoittaa? Kyllä suomalaista kuluttajaa pistetään 6-0 valtiovallan taholta. Laittaisivat jenkeillekin samat polttoainehinnat kuin meillä on. Saattaisi mekkala nousta :?

"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/3 [ 58 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3