Samalla logiikalla pidät varmaan Citikkaakin halpisautona kun myyntimallistossa ei käytännössä ole ylempää segmenttiä? Jos pikkusen katsoisi laajemmin maailmaa, niin tajuaisi, että Nissanilla on erittäin laaja mallisto myös kalliimpaan päähän. Eikä niitä suinkaan myydä vain Infiniteinä. Ja jopa Suomessa on varastotavarana GeeTeeäRrää sekä Zetaa. Juu, halpamallejahan nuo on
Nissan-Renaultilla on Dacia Euroopan alempaan segmenttiin. VAGeella Skoda alas ja Audi ylös, ja Bentley ihan ylös. Fordilla taasen on Volvo ylemmän segmentin merkkinä. Fiatilla Sysler ja Alfa. Toyotalla Lexus. Bimmerillä Mini. Jne.
Itse asiassa PSA on se, joka ryssii nyt. Pelkkä DS-sarja ei riitä nostamaan imagoa ja toisaalta "kehitysmaamallit" puuttuu. Vai onko mallisto nelosesta alaspäin sitten niitä...