Pahus, olen urpouttani mennyt myymään mun Blaukkarin jossa oli myös din-aukkoon sopiva viiden levyn vaihtaja. Nyt olis tarve moislle kapineelle eli jos jollain tarjota Blaukkari johon din aukkoon sopiva cd-levari vaihtajalla niin ostan pois. Myin jollekin Citikkakuskille semmoisen satsin noin 4-5 vuotta sitten.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Tapsa 63
Viestin otsikko: Re: Wanhat autoradiot
Lähetetty: 13.03.2012 13:16
Joudun vaihtamaan lääkitystä,jonka johdosta vähennän kirjoittelua....
Sitruunaseppä
Viestin otsikko: Nootta tyä kyl yksiä...
Lähetetty: 18.03.2012 23:07
Änkyröit. Kui maar näi hyvät ystävät ja toverit voi pilata hyvän kevätyön keräämällä herneitä nenäänsä? Mun miälestä tootta kaikki sillai mukavia ja rakkaita, niinku mun sitikat ja muut ranskanpullat. Osaa suurempaa kuvaa. SItä kuvaa mä kattelen silmät kiinni enne nukahtamista ja monesti mietin samoja maisemia lentokentällä, kun odotan paluukonetta kotio romupellon reunaan. Kattokaa Hyundai-foorumista, mitä olis pohjoiskorealainen kirjoittelu. Patongissa voi haistaa tuareen pullan ja fairyllä pestyt etukäpälät. Respektiä, ystävät!
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.